Τρίτη 24 Απριλίου 2007

Sardo calling Sardo

- Sardo έχω προβληματιστεί
- Όχι ρε μαλάκα, πότε το έπαθες;
- Σήμερα το πρωί
- Θα έφαγες βαριά χτες βράδυ..
- Sardo σου λέω πρέπει να σοβαρευτούμε..
- Με τρομάζεις θαυμαστέ εαυτέ μου..πρέπει να γίνει σύντομα αυτό;
- Sardo είμαστε τραυματισμένα πουλιά..
- Όχι ρε μαλάκα. Τραυματισμένα μυαλά είμαστε. Μπερδεύτηκες..
- Σου λέω , πρέπει να φτερουγίσουμε ξανά..
- Όχι ρε π***** μου, κόψε ρε το διάβασμα άμα σε χαλάει τόσο..πιάσε ένα διαφημιστικό του σούπερ μάρκετ
- Sardo πρέπει να πετάξουμε ξανά ..και να χαμογελάμε..
- Ναι, ρε, αγόρι μου να χαμογελάμε, αλλά χωρίς να έχουμε πάρει κάτι πριν; Δεν θα μοιάζουμε με μαλάκες;
- Sardo...μάλλον είμαι αριστερός και δεν το ξέρω...
- Ωχ, ωχ..τι λε ρε συ; Συγκεντρώσου! Εσύ ρε δεν έλεγες προχτές πως θες δικτατορία γιατί ο λαός δεν μπορεί να διαχειριστεί την ελευθερία του;
- Δεν ήμουν καλά
- Και σήμερα τι; Χειροτέρεψες;
- Η άνοιξη Sardo δεν έχει πια μελισσούλες..
- Αμάν αδερφάκι μου και δεν μου βρίσκεται πρόχειρο το τηλέφωνο του Flareman..
- Σου λέω έχουμε αφεθεί στον μεταμοντερνισμό της υπόκλισης
- Πως με τοοοοπες;!
- Sardo άλλα αγαπώ κι άλλα αντέχω
- Κι άλλα σου κάθονται, τα'παμε αυτά ρε Sardo..
- Που είναι η σφεντόνα;
- ..Sardo μη κάνεις καμιά βλακεία, θα μας πυροβολήσει η Vouts..
- ΠΟΥ ΕΊΝΑΙ Η ΣΦΕΝΤΟΝΑ;!
- ..Να ρε παλικάρι μου, εδώ είναι , πάρτην..
- Ωραία. Κάτσε απέναντι

Updated
Κι ενώ επικρατεί μία γενικότερη σαστιμάρα , ανοίγει η πόρτα και μπαίνει η κηδεμόνας.
(Πρόοοοοοοσχη!)
Δεν αναπνέει κανείς..εκείνη μας κοιτάζει αυστηρά, μια τον έναν , μια τον άλλον
Ανοίγει το pc και βρίσκουμε ευκαιρία:
- Είδες ρε τη δήλωση στο ποστ της για τον Ζορρό;
- Σώπα και κρατάει τσάντα μεγάλη. Για δες προεξέχει κανένα μαστίγιο;
Γυρίζει και μας κοιτάζει απειλητικά..πλησιάζει ..

Vouts: ZZZZZZZZZ..

- Τι ΖΖΖΖΖ.. κοκόνα μου; Ζούπερμαν;

Vouts: Ζουρλομανδύα!

10 σχόλια:

takis είπε...

Φοβερή ιδέα , μπράβο!
Ολες οι αναφορές στα μπλόγκς πολύ καλές...για ειδικούς λόγους (όπως καταλαβαίνεις ) μου άρεσε πολύ το "είμαι αριστερός και δεν το ξέρω" !..του φίλου του Τυχάρπαστου...
Πάντα καλές εμπνεύσεις!

Ανώνυμος είπε...

"εγραψες" (ή μάλλον ζωγράφισες όπως λένε)
γέλασα πάρα πολύ.
"τραυματισμένα μυαλά"
"μαλλον είμαι αριστερός και δεν το ξερω"
"μεταμοντερνισμός της υπόκλισης"
"κι άλλα σου καθονται"
δεν έβαλες και ένα λινκ στη νουτς.
...και βιαστηκα και να απαντήσω τόσο ξενέρωτα στο σχόλιο που μου αφησες.
:)^^

Ανώνυμος είπε...

θα πω κι άλλα τώρα .
"φτιαχνομαι" πολύ όταν κάποιος διακωμοδεί κείμενα (μου) με τόσο ευφυή τρόπο.
το εχω παρατηρήσει από τα πρωτα σου σχόλια και νομίζω πως είναι πολύ ξεχωριστή ικανότητα αυτό το χιούμορ.
φανταζομαι πως πρέπει να μη το καταλαβαίνουν συχνά στον προφορικό λόγο και να σε παρεξηγούν .
οπότε εσύ τότε νοιώθεις σαν τραυματισμένο πουλί.
αλλά τι εχουμε πει ;
τιιιιιι;
:)^^

Sardonian είπε...

takis ευχαριστώ:-) όλα έγιναν με πολύ καλή διάθεση

Πραγματικέ Ανώνυμε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σας λόγια..κοκκινίζω..και να ξέρετε..ήτο καλοπροαίρετη η διακωμώδηση , νταξ;
Τώρα όσον αφορά τη κηδεμόνα, όπως θα έχετε αντιληφθεί δεν πατάει ποτέ το πόδι της εδώ και μου έχει απαγορέψει να της βάζω λινκ γιατί θα αποτελεί διαπλοκή , λέει..Τι να πει κανείς; Γυναίκες..φχρουτ φχρουτ :-ρ

2Σx2 είπε...

Ρε συ Sardo μήπως όταν ήσουν μικρός ήθελες να γίνεις aggregator; Να το κοιτάξεις αυτό παιδί μου! Καλο μεσημέρι φίλε! Α, και αν μπορέσεις να πετάξεις κανείς δε θα σε πει μαλάκα, θα σε φθονούν και θα είναι χειρότερα!

Sardonian είπε...

Φίλε 2σχ2, ευχαριστώ για τις εμπνεύσεις:-)Καλά, αυτό το "όταν ήσουν μικρός μήπως ήθελες να γίνεις aggregator?" κορυφαίο!!!!!!!!!!!!!

Unknown είπε...

Είμαι πεπεισμένος ότι πρόκειται περί επιπλεγμένης ουραιμίας ηπατικής αιτιολογίας με τοξικές επιδράσεις στον εγκέφαλο, πέρνα να σου κάνουμε μία εκτεταμένη ηπατεκτομή, φτιάχνουμε και ένα ρεβανί άλλο πράμα!

Α, και φέρε μαζί και τη σφεντόνα, θα τη χρειαστούμε, τα συκώτια έχουν μία άσχημη τάση να σηκώνονται και να τρέχουν μέσα στο χειρουργείο φωνάζοντας ΜΗ ΜΕ ΞΥΠΝΑΤΕΕΕΕΕΕΕΕ οπότε κάπως θα πρέπει να το αδρανοποιήσουμε:P

Sardonian είπε...

Flareman, αδερφέ με τρομάζεις...ρεβανί;-ρ

Unknown είπε...

Ναι ρε συ, ρεβανί, με μπόλικο σορόπι και πασπαλισμένα καβουρδισμένα φουντούκια απεπάνε:D

Sardonian είπε...

flareman έτοιμος! με την σαλιάρα και το πιρούνι στο χέρι μιλάμε θα μπουκάρω στα επείγοντα!