Πέμπτη 24 Μαΐου 2007

Κολλητάρι των Σοφών

Μ'αρέσουν τα αποφθέγματα. Τα ρητά, τα γνωμικά. Κι έχω πολλά σημειωματάρια με φράσεις συγγραφέων, χαρακτήρων, ηρώων. Ξέρετε από αυτά που τα διαβάζεις και λες "α γεια σου" ή κι απ' αυτά που έτσι απλά σε εντυπωσιάζουν συμφωνείς δεν συμφωνείς και σε κάνουν να στέκεσαι άπνοος για μια στιγμή.

Κι όταν είμαι στις μαύρες μου τα ανασκαλεύω, τα ξαναδιαβάζω και τα ερμηνεύω κάθε φορά διαφορετικά. Συνήθως ανάλογα με την ατμοσφαιρική μανία των ημερών.

Αυτή τη φορά τα είδα πάλι αλλιώς. Φαντάστηκα πως τους είχα μπροστά μου αυτούς τους ημίθεους σοφούς που τάχα ζήσαν τη ζωή και ήταν πολύ σπουδαίοι..Πως κάναμε παρέα βρε παιδί μου. Πως περπατούσαμε μαζί για μια στιγμή στο δάσος ή πως τους πέτυχα με την σφεντόνα την ώρα της παραζάλης τους..

Και ο πιο μακρύς δρόμος από ένα βήμα μόνο αρχίζει: το πρώτο.(Λαο Τσε)

Με προβληματίζεις και πρέπει να στο πω. Γιατί βρε φίλε; Μπορεί κανείς να αρχίσει ..από το δεύτερο; Πως; Με πιρουέτα;

«Και ο πιο μακρύς δρόμος , μακρύς θα παραμείνει αν δεν αποφασίσεις να τον περπατήσεις. Για αυτό κόψε τις γκρίνιες και start walking »(Sardo)


Προτιμότερο να ελέγχεις τα δικά σου, παρά τα ξένα παραπτώματαΣωκράτης

Λοιπόν φίλε, άσπρο πάτο. Αργείς χαρακτηριστικά και θα νομίζω το κάνεις εξ’επιτούτου..

«Προτιμότερο είναι να μην κάνεις σφάλματα αλλά κι αν τυχόν κάνεις φρόντισε τουλάχιστον να μην τα επαναλαμβάνεις αυτούσια. Βάλε λίγη φαντασία κι εντυπωσίασε..»(Sardo)


I'm normally not a praying man, but if you're up there, please save me Superman.Homer Simpson

Έφτασαααααααα

“I’m not normally a clever man. But I am handsome and that will do”(Sardo)


Ανήθικος είναι όποιος έμαθε να έχει ηδονή χωρίς συναίσθημα, πλούτο χωρίς μόχθο, εξουσία χωρίς δικαιοσύνη.(Γκάντι)

Εμείς αυτόν Μαχάτμα μου - πω πω πετσί και κόκαλο έμεινες βρε παιδί μου- τον λέμε Έλληνα...

«Ανήθικος είναι όποιος προσπαθεί να ξεγελάσει το αλάνθαστο ένστικτο επιβίωσης του ανθρώπου. Όποιος τα καταφέρνει λέγεται διαφημιστής ή πρωθυπουργός» (Sardo)


Ο θάνατος δεν πρέπει να μας τρομάζει επειδή όταν υπάρχουμε εμείς δεν υπάρχει αυτός, κι όταν υπάρχει αυτός δεν υπάρχουμε πια εμείς.(Επίκουρος)

Ρε συ Επίκουρε , δεν κάνεις ένα παρτάκι να συνέρθεις;

"Να σε τρομάζει ο θάνατος κάθε μέρα όλο και πιο πολύ. Έτσι θα μετράς πόσο σ'αρέσει η ζωή. Και να τη ζεις. Δεν έχει άλλη προβολή"(Sardo)



12 σχόλια:

2Σx2 είπε...

Sardo, μόλις κέρδισες την υστεροφημία σου. Οι μελλοντικές γενιές θα μεγαλώνουν με τα αποφθέγματά σου και όχι με τα άλλα τα passe που έγραψες! Άξιος!

bar-ufo-s είπε...

Αξιος πράγματι, άξιος!( καλά και μη παρασύρεσαι αν σου είπε τίποτε σχετικό με κολακείες η κηδεμόνας σου)
Start walking κι αν έχεις και το τζόνι μαζί σου ακόμη καλύτερα.

Αν έχεις τόση φαντασία ώστε να μην επαναλαμβάνεις αυτούσια τα σφάλματα, τότε δύσκολα θα κάνεις σφάλματα. Θα είσαι άσφαλτος και θα κυλούν πάνω σου οι ρόδες.
Πολύ ωραίο το αγγλικό. Αν ήξερα κιόλας!
Πολύ καλός ο sardo αλλά εδώ θα προτιμούσα Γκάντι, αν φυσικά ανηκα σ' αυτούς που προκάλεσαν την διατύπωση
Δεν έχει γ... τη γκαντεμιά μας, δεν έχει.
Καλημέρα

Ανώνυμος είπε...

σήμερα δυστυχώς τα αποφθεγματα είναι "εργαλεία" στα χέρια διαφημιστών.
οπότε εχουν ενδιαφέρον τα χιουμοριστικά και τα αυτοσαρκαστικά αποφθέγματα.
παράδειγμα: "κάνε μια καλή πράξη σήμερα , σφύρα (φιιτ φίουου ...τι κουκλάρα είσαι εσύ ) μόλις περάσει δίπλα σου ασχημη γυναίκα."
:)

Socrates είπε...

Ρε Sardonian, είσαι ο πιο κατάλληλος, νομίζω, να αρχίσεις ένα παιχνίδι που πρότεινα πριν λίγο καιρό στα αξιότιμα μέλη αυτής της ατμοσφαιρικής ομήγυρης και, δυστυχώς, με γράψαν όλοι. Η πρόταση ήταν να βρίσκαμε ένα απόφθεγμα και να το θέταμε ως προμετωπίδα σε ένα κείμενο που θα διαλέγαμε να γράψουμε. Τίτλος διηγήματος, δηλαδη, και μια κατάλληλη προμετωπίδα. Τι λες; Αρχίζουμε;

Ανώνυμος είπε...

Άλλους ο Θεός τους έπλασε και άλλους τους έκλασε.

King of the Damned

*...Nantia...* είπε...

και εμένα μ'αρέσουν πολύ τα γνωμικά :) ειδικά αυτό με το πρώτο βήμα ήταν αρκετά καλό

Sardonian είπε...

2σχ2 ναι ναι..Άφετε τα παιδία και μη κωλύετε αυτά ελθείν προς με, των γαρ τοιούτων εστίν η βασιλεία του ..web
:-ρ

barufos δεν παρασύρομαι εγώ. Περδικλώνομαι:-ρ
Είμαι αταύτιστος κατάπτιστος και ανάσφαλτος (ω ρε μανούλα μου πως το μιλάω το ελληνικό)
Περί της όποια γκαντεμιάς δεν μου επιτρέπει το γ***** μου σύμπαν να διαφωνήσω
Μεταφραση του αγγλικού μου αποφθέγματος: "Δεν είμαι συνήθως ένας έξυπνος άντρας, αλλά είμαι όμορφος κι αυτό νομίζω αρκεί"

Πραγματικέ Ανώνυμε εγώ σε άσχημες δεν σφυρίζω και να με συγχωράς, καθότι γλυκοαίματος..κι αν μου κάτσει;;;
Κάνω άλλες καλές πράξεις:-)

Socrates καλώς ήρθες στο δέντρο μου. Το παιγνίδι που λες είναι καλό αλλά καταλαβαίνεις πως δεν μπορούμε να το επιβάλλουμε γιατί στο κάτω κάτω της γραφής ο καθένας πρέπει να γράφει αυτό που θέλει και όχι αυτό που του παραγγέλνουν. Αυτό που μπορούμε να κάνουμε είναι σε ένα από τα επόμενα ποστ που έχουμε σκοπό να ανεβάσουμε να βάλουμε ως τίτλο ένα γνωστό απόφθεγμα και ως επίλογο ίσως την παραλλαγή του. That i can do:-)

King of the damned OLE!

Miss Nantia με κάνετε και ντρέπομαι..
Σας μερσώ:-)

2Σx2 είπε...

Ααααααμήηην

demonia είπε...

Μπράβο Sardonian,μπορεί σοφός να μην είσαι αλλά τουλάχιστον κάνεις φιλότιμες προσπάθειες..Χι!Καλώς σε βρήκα ;-)

Σπύρος Σεραφείμ είπε...

amen!
άντε να σου πω κι εγώ το αγαπημένο μου
"η τύχη ευνοεί τους τολμηρούς".
Βιργίλιος

Tf είπε...

"I get to go to lots of overseas places, like Canada."
- Britney Spears, Pop Singer

"Smoking kills. If you're killed, you've lost a very important part of your life."
- Brooke Shields, during an interview to become spokesperson for a federal anti-smoking campaign.

"I have opinions of my own --strong opinions-- but I don't always agree with them."
-George Bush

"Better donkey-tightening than donkey-searching"
-Greeklish-lover saying "Κάλλιο γαϊδουρόδενε παρά γαϊδουρογύρευε"

:p

Sardonian είπε...

Αδέρφι 2σχ2 έλα να συγκεντρωνόμαστε..πιάσε ρε τον ψαλμό απ'τ'αριστερά..εγώ ζορίζομαι άμα γέρνω προς τα κεί:-ρ

demonia να με συμπαθάς αλλά not only wise but sexy too:-p

(Έεεεελα να ακούω αλήθειες!)

Σπύρο αδυναμία της κυράς μου. η τύχη βοηθά τους τυχερούς αλλά οι τολμηροί έχουν τις καλύτερες γκόμενες:-ρ

tf ήρωα καμάρι της V. not only i am smart but s.coupe i am too

(έεεεελα να χαμογελαμε!)