Δευτέρα 28 Μαΐου 2007

Το Ναι και το Όχι


Che fece... il gran rifiuto

Σε μερικούς ανθρώπους έρχεται μιά μέρα
που πρέπει

το μεγάλο Ναι ή το μεγάλο το Οχι
να πούνε.

Φανερώνεται αμέσως όποιος τόχει
έτοιμο μέσα του το Ναι,

και λέγοντάς το πέρα

πηγαίνει στην τιμή και στην πεποίθησί του.

Ο αρνηθείς δεν μετανοιώνει.

Αν ρωτιούνταν πάλι,
όχι θα ξαναέλεγε.

Κι όμως τον καταβάλλει
εκείνο τ' όχι -το σωστό- εις όλην την ζωή του.


Κωνσταντίνος Π. Καβάφης


[Έτσι, γιατί είμαι αποφασιστικός

και δεν χορταίνω με αποφάγια]



17 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Πολύ γνωστό, πολύ καλό, πολύ αγαπημένο.
Όμως αν το μεγάλο όχι αφορούσε την φωτο, μιλάμε για πολύ ξεροκέφαλο!!!
Καλο βράδυ

Σπύρος Σεραφείμ είπε...

κι όμως, πονάει αυτό το όχι το σωστό...

2Σx2 είπε...

Έπεσες με τα μούτρα ε; Και μας βάζεις Καβάφη για ξεκάρφωμα. Εσύ δεν είσαι σκίουρος, είσαι νυφίτσα. :)

Tf είπε...

ΝΑΙ είσαι σκίουρος και είσαι παμφάγος αλλά
ΟΧΙ δε θα σε έτρωγα ποτέ στιφάδο!



ΥΓ: ...όσοι ενδιαφέρονται για τη συνταγή, εδώ... χεχεχε, I'm evil...

Sardonian είπε...

bar-ufo-s :-)δεν έχεις δει ..αυτό που μπορώ να έχω για αυτό με λες ξεροκέφαλο:-)
Κι έτσι δεν μετανιώνω για κανένα Οχι.

Sardonian είπε...

Σπύρο ..αντιγράφω: "η πορεία αλάνθαστων βημάτων δεν οδηγεί στο μη-λάθος"
τα καλύτερα έπονται..κι όσα προηγούνται στέκουν απλώς προς γνώση και συμμόρφωση..
Τελικά καταπατητή του μυαλού μου, πιο πολύ γουστάρω τα ΟΧΙ μου παρά τα ΝΑΙ μου

:-) έλα να χαμογελάμε...

Sardonian είπε...

2σχ2 είναι γεγονός παραδεκτό ..πως περδικλώνομαι συχνά..αλλά να'βλεπες ρε αδερφέ με τι τσαλίμι πετάγομαι και ξαναπερπατώ..(ή πετώ..αλλά νταξ..ό,τι μπορεί είναι κανείς:-)
(άκου εκεί νυφίτσα..θφτου σου βρε:-)

Sardonian είπε...

tf δεν θα γράψεις ρε κανένα από εκείνα τα συναισθηματικά ποστ..θα το σφυρίξω στη V. και την βλέπω στην ομάδα της πτυχιακής σου..
σαν να την έχω μπροστά μου..
- Για πες μας Φ. παιδί μου - με το επίθετο θα σου μιλήσει να σου σπάσει τον τσαμπουκά- λοιπόν για πες μας..μαθηματικώς και πολεοδομικώς τι γνωρίζεις για τους σκίουρους;

Κι άντε να της πεις πως είσαι evil. Σε ποιον; Στη Vanta!

Tf είπε...

Χαχχααχα... Σαρντό σ' έτσουξε το κρεμμυδάκι απ' το στιφάδο και φωνάζουμε την κηδεμόνα; Εεε;! :)

Σφύρα στη μενεξεδένια Vanda, μικρέ Sipe, ότι μαθηματικώς μου θυμίζεις ολοκλήρωμα Riemann (μικρός ο Bernhard έπασχε από δειλία) και πολεοδομικώς, μια κλασσική περίπτωση αυθαίρετου. :)

Μη ξεχνάς ότι δικός μου (κατάδικός μου :p) αγαπημένος villain είναι ο... Thanos. ;)

ΥΓ: Σφύρα της κι αυτό... θα συγκινηθεί(όσο μπορεί). :)

Σπύρος Σεραφείμ είπε...

μια καλή απάντηση, επίσης, είναι το... Νόχι!

:-) έλα να χαμογελάμε...

bar-ufo-s είπε...

Μπορείς να έχεις ή έχεις; Αν συμβαίνει το πρώτο και χωρίς να έχω δει ψηφίζω δαγκωτό ξεροκεφαλιά. Αν είσαι στο "μπορώ να έχω" να το ξαναδείς το θέμα :-)
Καλημέρα

Ανώνυμος είπε...

βρισκόμαστε στην εποχή του "ναι σε όλα".
...σε βαθμό που, αυτοί που λένε όχι να θεωρούνται αντικοινωνικοί.
προσφερονται τοσες ευκαιρίες και τόσες διαφοροποιήσεις που δεν μπορεί κατι θα ταιριάζει και σε σένα.
οπότε δεν λέμε "όχι" αλλά "ναι με όρους"
:)

Sardonian είπε...

tf ..μόλις απέκτησε η επιτροπή της πτυχιακής σου νέο μέλος. (e he heh ehe eeeeevil)


Σπύρο ιδού:
- Sardo θα φέρεις τα ψώνια από το αυτοκίνητο;Α, και τσιγάρα. Και τις φωτοτυπίες. Επίσης να περάσεις από την σχολή να πάρεις κάτι εργασίες με το φλασάκι. Θα κουβαλήσεις και τον φορητό στη θάλασσα την επόμενη φορά;
-.. Νόχι (δειλά και χαμηλόφωνα)
- ..Τι είπες; (αγριεύει όταν δεν ακούει ή δεν καταλαβαίνει)
- Νόχι (λίγο πιο αποφασιστικά αλλά με ταυτόχρονη απομάκρυνση τριών βημάτων)
- Τι;! (ωχ ωχ)
- Νόχι (αποφασιστικά από τα τρία μέτρα) Ο Σπύρος μου είπε να λέω Νόχι!
- Να πεις του Σπύρου να έρθει αυτός να μου το πει το Νόχι, αν τολμά.Ορίστε..σε τι γλώσσα δηλαδή είναι αυτό το Νόχι; Ορλεανική; Τσακίσου Sardo, σηκώνομαι.

bar-ufo-s εμένα μ'αρέσει να δίνω στους ανθρώπους την ευκαιρία να με απολαύσουν. Κι αν μένεις κολλημένος στερείς από τα μελλοντικά σου "λάφυρα" την ευκαιρία να γίνουν ευτυχισμένοι άνθρωποι. Γιατί;..δεν ειν' σωστό:-ρ

Ανώνυμε τώρα ειδικά σ'αυτή την εποχή τα Όχι πρέπει να είναι βέβαια. Στέρεα. Απόλυτα. Άσε που σε αντίθεση με τα υπό αμφισβήτηση Ναι (υποκειμενική ταλάντευση)που κρύβουν τον κίνδυνο της απογοήτευσης, τα Όχι σου δίνουν και μια πιθανότητα ευτυχίας.

Tf είπε...

Άσε τις τρομοκρατικές απειλές καμάρι της Αλ Κάιντα, δε σε σκιάζομαι. Ντακς, το βύσμα το 'χεις, αλλά κι εγώ κατέχω αδιάσειστες αποδείξεις της βρεφικής μοχθηρότητας της "Vanda"... Φύγε σου λέω, πατάω "forward"! :)

Sardonian είπε...

tf θα τα πληρώσεις όλα!

Tf είπε...

:p

Sardonian είπε...

:-d