Τετάρτη 25 Ιουλίου 2007

Και οι Θεοί του Γουέμπ έφτιαξαν το CyberSex

Δίκη μεγάλη και κατακραυγή σε τακτά χρονικά διαστήματα βέβαια - μη μας έρθει η όρεξη μαζεμένη και ξαφνικά- για την μανία του cyber sex. Ποια μανία δηλαδή; Αρρώστια.

Βγήκε τότε κι εκείνο το νούμερο – άιντε το κάθε τσόκαρο γίνεται συγγραφέας..γίνε μπλόγκερ μανούλα μου, μη μας τα πρήζεις- και έκανε λέει έρευνα.

Α, καλά. Δεν θυμόσαστε ρε τότε στον Χαρδαβέλα;

Και πως την έκανες την έρευνα τσαπερδόνα μου;

Και την έδειχνε ρε παιδιά ο Μέγας Χαρδά την πενηντάρα να κάθεται με ροζ καλτσάκια αθλητικά μπροστά στην οθόνη και να πληκτρολογεί. Και το ένα πόδι πάνω στην καρέκλα. Έεετσι κοκόνα μου. Και το ένα χέρι πάνω στο γόνατο. Εμ, να υπάρχει εύκολη πρόσβαση. Κι έγινε το ρεπορταζ στην ομίχλη του Τοπίου.

Κι είναι άρρωστοι λένε οι Αμερικανοί όσοι κάθονται στην οθόνη και το(ν) παίζουν και ντόοοορος κακόοοοοο να πάνε για απεξάρτηση.

Το βλέπω και σε μούβις δηλαδή.

Ίσα μωρή αρρώστια αμερικανάκι!

Κλαυθμός και οδυρμός.

«Μα, κύριε πρόεδρε είμαι δίπλα του και αυτός προτιμά να χύνει μπροστά σε μια άγνωστη..οθόνη»

Εμ , καλόμ’ αυτό εσένα πρέπει να προβληματίσει κι όχι αυτόν που χαίρεται.

Πάμε λοιπόν να βάλουμε τα πράγματα σε μία τάξη γιατί πολύ υπομονή έκανα και μπορεί να πάθω καμιά αναφυλαξία, να πρηστώ σε περίεργα σημεία κι ωχ παναΐαμ δεν με χορταίνουν που δεν με χορταίνουν..φανταστείτε να ..αυξηθεί και το μέγεθος!

1. Αν είσαι διαδικτυακός χρήστης fulltime και δεν έχεις κάνει ούτε μια φορά cyber sex καλόμ’, έχεις πρόβλημα. Σόρι που στο λέω εγώ αλλά κάτι δεν πάει καλά. Θες η ξινίλα σου, θες που’σαι τσατισμένος με όλο τον κόσμο, θες που δεν σου κάθεται καμιά ούτε καν στα τυφλά όπως στο γουέμπ, να το κοιτάξεις, έχεις πρόβλημα. Πέντε χρόνια από 5 ώρες πες στο νετ και δεν έκανες cyber sex? Και τι κάνεις ρε παιδί μου, είπα σε έναν φίλο; Παίζεις σκάκι; Πωωω φλώρε!

2. Το cyberxex είναι εκτόνωση. Γουστάρεις ανεξαρτησία. Ελευθερία. Δεν σου κάθεται κανείς στο σβέρκο, δεν σου πιάνει κανείς χώρο στο κρεβάτι. Δεν προβληματίζεσαι πώς να φύγεις ή πώς να διώξεις. Δεν φορτώνεσαι και δεν φορτώνεις.

3. Το cybersex έχει διάρκεια. Γεμίζεις εικόνες τον εγκέφαλο και γίνεσαι καμήλα του σεξ ρε παιδί μου. Πίνεις όποτε γουστάρεις. Φτιάχνεσαι ό,τι ώρα θες. Δηλαδή αν καπνίζαμε χορταράκι θα ήταν καλύτερα; Ή εσείς είστε τόσο μάγκες που γαμάτε όποια θέλετε και ο,τι ώρα θέλετε;

4. Δεν χαλιέσαι. Βρε κοντή βρε στραβή βρε πονεμένη, όλοι και όλες στο γουέμπ είναι κ****ς. (άντε να είμαι ευγενικός) Άμανε ξέρουν να σου σερβίρουν το «ερεθιστικό» δεν πα ναναι όπως θέλουν. Γουστάρεις αυτό που σου δίνουν και συμπληρώνεις τον σεξουαλικό σου βίο. Γιατί εντάξει..να πούμε και του στραβού το δίκιο. Για συμπλήρωμα διατροφής είναι καλό το cyber sex, όχι για μόνιμη διαρκή και συνεχή κατάσταση. Όσοι τώρα και όσες παραπονιούνται για εθισμό του/της συντρόφου επαναλαμβάνω ας το ψάξουν το θέμα. Ίσως ο εθισμός πάψει μετά την απομάκρυνση τους. Εεεεεεεε…κάποιος πρέπει τέλος πάντων να πει την αλήθεια.

5. Cyber sex Is Safe sex. Δεν κινδυνεύεις από αρρώστιες κλπ. Κουυυυλ όλα. Μέσα όλα. No pro λέμε ρε παιδί μου. (προσοχή την οθόνη και το πληκτρολόγιο μάγκες)

6. Κι είναι λέει μια φίλη αρρώστια τα σαδο μαζο του γουεμπ. Τι λε ρε βλήμα που όλη σου η ζωή ένα δικό μου Σαββατοκύριακο; Κι είναι νορμάλ που σε παίζει και σε τρέχει εσένα ο Μήτσος για να σε πηδήξει το βράδυ και να πεις ευχαριστώ; Τι σε πειράζει εσένα τι κάνει ο άλλος στο κρεβάτι , στο μυαλό και στην οθόνη του; Κατά άλλα μόλις σου φωνάζει ο Μήτσος «έλα μέσα λέμε» τρέχεις και στήνεσαι. Άϊντα από δω υποκριτές και φαρισαίοι.

7. Το Cyber sex σε κάνει κοινωνικό. Μαθαίνεις να μιλάς να φέρεσαι. Ε αφού έξω ρε μπούφε τρέμεις τον ίσκιο σου και καλά, δεν έχεις κι άδικο με τα θηλυκά που κυκλοφορούν, αλλά και σε άλλες περιπτώσεις χέστης έχεις γίνει ή τζάμπα μάγκας. Φαντάζεσαι θα έρθουν και θα προσκυνήσουν όλα τα μ******* του χώρου μόλις σκάσεις μύτη στο κλαμπ. Ίσα ρε Αρτέμη. Ενώ στο web, μαθαίνεις να είσαι υπομονετικός, τρυφερός, επιθετικός όταν πρέπει…καλλιεργείς και το λέγειν που έξω μόνο κανένα κοψίδι και κανένα τζόνι ξες να παραγγέλνεις άνετα. Κάνεις γνωριμίες ρε με το cyber sex. Πλησιάζεις τους ανθρώπους όπως δεν θα τολμούσες και δεν θα τολμούσαν ποτέ. Δίνεις χαρά. Δώσε και σώσε. Ένα «αχ» την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα. Έλα msn μωρό μου να σε γιάνω.

Άιντε…συμπληρώστε εσείς τώρα. Εμένα με περιμένει το Τοπίο.

Sardonian είπε: ela kavla mou, pws eisai?




[Προσοχή στα απρόοπτα]

12 σχόλια:

diva είπε...

απαπα Πιπερι!

osela είπε...

έλα, ντροπή!

Σπύρος Σεραφείμ είπε...

Έλα και μας πήραν τα σκάγια λέμεεεεεεεεε!!!

2Σx2 είπε...

Δηλαδή ρε συ Sardo έτσι και πάθεις κανά πρήξιμο τοπικά όπως λες τι θα μας γράφεις;

Άκου, αδέρφι, εγώ μαζί σου είμαι. Και θα μιλήσω και σοβαρά γιατί λες μεγάλες αλήθειες.

Το cyber-sex το κάνεις για πλάκα, νταξ', μπορεί να σου σηκωθεί δε λέω, νταξ', μπορεί και να αλαφρώσεις αλλά δεν είναι real και το real δε συγκρίνεται με τίποτα. Βέβαια, καλό θα ήταν κάποιες φορές να είχαμε κάτι σαν log-out ώστε να ξεφεύγαμε από τα μετά της πράξης όμως κι αυτά καλά είναι συνήθως.

Η βασικότερη αλήθεια που λες είναι ότι, όπως με καθετί ασυνήθιστο(;), όταν κάποιος γίνεται μονομανής το πρόβλημα πράγματι το έχει ο άλλος. Κάτσε ρε κοπελιά, δηλαδή, αν εσύ έχεις γίνει μπουρούχα και βρίσκεις το τρίπτυχο φαί-tv-τηλέφωνο καλύτερο από το να σου αλλάξω τα φώτα να γουστάρουμε φταίω εγώ αν πέσω σε καμιά πρόθυμη στο νετ;

Σε στηρίζω, να ξέρεις, μόνο μη σου γίνει συνήθεια και παρακαλώ και τους υπόλοιπους να λένε τη γνώμη τους και όχι να μας το παίζουν άγιοι - ο Sardo έχει θέμα λέμε!

.liketobite είπε...

Μόνο μια διαπίστωση: Για να το κάνουν κάποιοι είναι βέβαιο ότι βρίσκουν και το κάνουν! ;-)

Sardonian είπε...

diVa κυρά μου, σώπα, ξέρω εγώ τι λέω

Sardonian είπε...

osela να τα κάνουμε δεν πειράζει, να τα λέμε ενοχλεί

Sardonian είπε...

Σπύρο click-@ τα Τοπία απαιτούν να πυροβοληθούν. Αφού ξες..

Sardonian είπε...

Δισχιδή αδέρφι, άμανε πρηστώ γάματα.
Κι εγώ μαζί σου είμαι με χίλια, με δυο χιλιάδες, τι να σου πω. Εσύ τα λες και πιο συμμαζεμένα.
Ρε μήπως να αναλάβεις εσύ την προεδρία των Τοπίων γιατί άμανε δεις τα mail-ια που λαμβάνω κι από ποια Τοπία θα σου φύγει κάθε θλίψη
Άιντε μάζεψε και τους άλλους τώρα γιατί σαν πολύ σκορπίσαμε

Sardonian είπε...

liketobite εγώ ταγμένος στα Τοπία είμαι, τι να σας πω; Σφυράνε..σκιουράαααααακο και τσουπ! κάθομαι

takis είπε...

Αξιος ο πρόεδρος, αλλοίμονο αν ήταν διαφορετικά..

Τώρα όμως πρέπει να ακολουθήσουν και οδηγίες για cyber sex γιατί κάποιοι είμαστε τελείως άσχετοι (σκέφτομαι τον Μπαρούφο και εμένα πχ...ή λέτε να ξέρει ο Κόμης Μπαρούφος και το παίζει άσχετος?..)

Το παλιό ρητό "καλή η μ...κία αλλά καλύτερο το πραγματικό σεξ γιατί γνωρίζεις και κανένα.. " φαίνεται να ανατρέπεται με τα νέα δεδομένα και μετά την εμπεριστατωμένη ανάλυση του Σαρδό.
Είμαστε πια σε νέους δρόμους.


Υ.Γ. Γέλασα πολύ πάντως

Sardonian είπε...

takis click-@ αυτός είναι ο σκοπός αρχηγέ μου:-)
να γελάσουμε!!!

για περισσότερες πληροφορίες νομίζω πρέπει να κάνουμε ένα συμβούλιο..
να ετοιμάσουμε ένα γλωσσάρι ρε παιδί μου , να ξέρουμε τι να λέμε
:-ρ