Παρασκευή 14 Σεπτεμβρίου 2007

Απορίες


Έχω μερικές απορίες
τις σκέφτηκα πριν φύγω αλλά τώρα που γύρισα και είδα τον χαμό στα βλογκς
με πήραν παραμάζωμα όλα τα ερωτηματικά και πρέπει να αρωτήξω

1. ποιος πολιτικός ορε χαϊβάνια (ξκιουζμι) θα πει στον ψηφοφόρο γονιό πως ο κανακάρης του ή η τσαπερδόνα του ΔΕΝ γίνεται να πάρει πτυχίο; (8 στους δέκα μαθητές αποκτούν κάποιο..φτυχίο)

2. ποιος κηδεμόνας μαλάκας θα παραδεχτεί πως η πολιτική συζήτηση στο σπίτι είναι σπανιότερη του σεξ με την επί εικοσαετίας (δευτερη) σύζυγο;

3. ποιος βουλευτής θα πει στον θείο του γείτονα "βρε μαλάκα ο γιος σου είναι κοιμισμένος πως να τον βάλουμε σε δουλειά με κόσμο; "

4. ποιος βουλευτής "καλό παιδί" θα πάει στον γιωργάκη ή τον κωστάκη ..άντε και στην αλέκα και θα πει "για αααακου να σου πω"

5. μπορείτε να μου πείτε γιατί οι δρόμοι στις σέρρες αλλάζουν κάθε εβδομάδα; για να χαθώ και να μην πάω να ψηφίσω; να μουντζώσω μπορώ όμως, έτσι; εξηγούμαι

6. δώτε με ρε ονόματα και διευθύνσεις όσων θα ψηφίσουν Μπάρμπα κι εκείνον τον σεξολόγο

7. δεν πιστεύω σε μία δημοκρατία που στηρίζεται στη γνώμη των ηλιθίων- σταλιν
όχι αυτό δεν ήτανε απορία
δήλωση όταν

8. είναι ή δεν είναι υποχρεωτική η ψήφος; γιατί εγώ που ήμανε στην ευρωπαϊκή ένωση προσφάτως (ε ρε κάτι ξεγυρισμένες παγκοσμιοποιήσεις που έκανα κλίκες) με είπανε και το γκρις είναι γιουροπ και δεν ειναι υποχρεωτικό..άμανε θες μου είπανε..άμανε δε θες δε πας

9. οι φωτιές του 2007 είναι γαλάζιες και εκείνες οι παλιες τι ήταν; πράσινες; πολύχρωμα μυαλά πυρπολημένα..να θυμηθώ να ζωγραφίσω έναν πίνακα;

10. γιατί ρε σεις κλίκες ο τρίτεκνος άνεργος - εμ άμανε είσαι άνεργος..πηδας το είπε και ο μπουκόφσκι- να μου πάρει τη θέση;

11. γιατί άμα δηλώσω ΡΟΜ παίρνω άτοκο δάνειο , άμα δηλώσω αλβανός βρίσκω δουλειά κι άμα δηλώσω έλληνας με ψάχνει η εφορία;

12. τι μανιουαλ χρειαζομαι για να'μαι άνεργος με καταθέσεις;γιατί την εθνικότητα την έχω..

13. ρώτηξα έναν ξένο ..ξες ρε ντουγανι που ειναι η ελλαδα; και με ειπε "οοο γιιιεεες μυκονος" εμ καλομ μυκονος να γινουμε να σωθουμε αλλα εμεις βλέπεις θελουμε βουλη και κρατος..ρε παπούτσι στον κουτσό; μπαστούνι θέλει αυτός! σανίδα..


άντε
καλώς σας βρήκα
κι εκεί στα έντυπα σταματήστε να με αντιγράφετε
θα διαδηλώσω έξω από το σύνταγμα κι ύστερα θα σας περικυκλώσω

σφεντόνα επ'ώωωωωωμου


16 σχόλια:

Menios είπε...

Που είσαι ρε πρόεδρε και μ’ άφησες μόνο με τις λυσάρες..
Μου δίνεις πάσα τώρα με το κοινωνικοπολιτικό σου ποστ και θα προσπαθήσω να σου λύσω εγώ τις απορίες.

1… ο μπαμπάς και η μαμά φταίει και όχι ο πολιτικός.. όταν το παιδί σου έχει όνειρο να γίνει “ας πούμε φιλόλογος” αλλά περνά ιχθυοκαλλιέργειες στο Αλιβέρι κι εσύ το στέλνεις με το ζόρι για να έχει ένα χαρτί και δεν κάνεις υπομονή μια ακόμη χρονιά να πετύχει το στόχο του (αν μπορείς βέβαια να αντέξεις οικονομικά) μπορεί λοιπόν μετά να έχει ένα πτυχίο σε κάδρο και να δουλεύει στο Allou fan park σουβλατζής.

2… οι μπαμπάδες κακώς θεωρούμε ότι τα παιδιά μας θα ακολουθήσουν τα δικά μας πιστεύω.. κουμούνας ο μπαμπάς κουμούνα και το παιδί.. γαύρος ο μπαμπάς γαυράκι και το παιδί.. χρειάζεται να αποβάλουμε το ότι το παιδί μας δεν μας ανήκει απλά έτυχε και το γεννήσαμε εμείς.. (αυτό βέβαια ισχύει για τα δικά σας παιδιά γιατί το δικό μου κάνει τις επιλογές του αβίαστα.. κάνει το σωστό που κρίνω εγώ ποιο είναι και στο τέλος του παίρνω το καλύτερο κινητό)

3… μα και να στο πει ποιος από μας μπορεί να ακούσει ότι το δικό μας το παιδί είναι ένας κοιμήσας και μισός; Μάλλον αυτός ο βουλευτής είναι ανίκανος θα ψηφίσω λοιπόν τον άλλον..

4… ο Ξανθόπουλος εεεεεεε σόρυ μπέρδεψα το όνομα ο Ψωμιάδης ήθελα να πω.. (εδώ η επιστήμη σηκώνει τα χέρια ψηλά)

5… έχω να πάω καιρό και δεν έχω γνώμη αλλά για να το λες εσύ κάτι θα ξες παραπάνου..

6… έχω πολλές διευθύνσεις να σου δώσω αλλά όχι σε κοινή θέα (προσωπικά δεδομένα) τα κριτήρια που ψηφίζει κανείς είναι διαφορετικά.. άκουσα πρόσφατα μια εικοσάχρονη ότι θα ψηφίσει Αβραμόπουλο γιατί της θυμίζει τον Κλούνει.. σεβαστό!!!

7… όχι δήλωση δεν σχολιάζω.. τρίπλα είναι αυτό μόνο σε απορίες ;)

8… υπάρχει κάποιος νόμος προπολεμικός που κάνει την ψήφο υποχρεωτική.. αλλά δεν έχεις κυρώσεις αν τους γράψεις στα παλαιότερα υποδήματα σου (αυτά που αγόρασες την περασμένη εβδομάδα εννοώ) αλλά μην το δέσεις και κόμπο στην Ελλάδα είσαι άλλωστε.

9… εδώ να σου πω την αλήθεια με πιάνεις αδιάβαστο.. θα δω το βράδυ τον Ευαγγελάτο να μάθω από πρώτο χέρι.. και ποιοι τις βάζουν αλλά και πώς τις σβήνουν!!! Ααααα θα πάρω τζούρα και Πρετεντέρη δεν χάθηκε ο κόσμος βρε αδερφέ ότι είναι γιάπης.. είπα γιάπης και θυμήθηκα Λιάπης ΦΤΟΥ ΦΤΟΥ ΦΤΟΥ

10… γιατί εσύ μπορεί να έχεις προσόντα απ’ το λαιμό και πάνω (σκέφτεσαι) αλλά δεν φτουράνε στα δικά του απ’ τη μέση και κάτω.. (@%&$**@*%%)

11… γιατί εδώ ότι δηλώσεις είσαι πρόεδρε.. όχι δεν αμφισβητώ το προεδριλίκη σου απλά θέλω να γίνω χαλίφης όπως όλοι μας.. έχω όραμα εγώ.. έχω στόχους.. μαζί θα φτιάξουμε μια click@ που να ανήκει σ΄ όλη τη blogόσφαιρα.. να κατεβάσουν παρακαλώ τα τοπία τις σημαίες του Προέδρου και να σηκώσουν ψηλά αυτές της blogόσφαιρας.

12… γιατί δεν ρωτάς ένα πολιτικό;

13… αυτό είναι το μεγάλο λάθος του έθνους.. εμείς εδώ δεν μπορούμε να ανταγωνιστούμε τη βαριά βιομηχανία της Γερμανίας της Γαλλίας.. δεν έχουμε αυτοκίνητα δεν έχουμε όπλα.. έχουμε φέτα.. είχαμε φούντες στο Πύργο.. ξέρουμε καλύτερα από το κάθε Ευρωπαίο πώς να κουτουπώνουμε Σκανδιναβικά τοπία.. εεεεε δεν μας έχει επιδοτήσει κανείς εμάς.


..γεια μας πρόεδρε.. και μη χάνεσαι γιατί μια ψυχή είναι όλο νεύρα τελευταία.. την καταλαβαίνω βέβαια είσαι μεγάλη απώλεια αν λείπεις!!!! (κουφάλα την μετακόμιση ήθελες να αποφύγεις… χαχαχα!!!)

Πω πω σεντόνι..

2Σx2 είπε...

1) Ο Κυριάκος Αψήφιστος

2) Ο Γκουσγκούνης

3) Ο Βαγγέλης Αλήθειας

4) Η Έφη Σαρρή

5) Για να έχει ενδιαφέρον η καθημερινότητά σου βρε χαϊβάνι!

6) Γράφεις; Θα αργήσουμε!

7) Άπιστε!

8) Δεν είναι λέμε, όλοι στ' αρχ**ια τους σε γράφουν!

9) Δεν είναι φωτιές, είναι σόου!

10) Επειδή είναι τρίτεκνος. Εμείς είμαστε απλώς Τεκνά κι αυτό δεν είναι και κοινώς αποδεκτό!

11) Επειδή οι εφορίες δεν έχουν λατινικό αλφάβητο!

12) "Πως να γίνετε γιος του Πλούτου Βυσματίδη"

13) Λευτεριά στο Βόρειο Σύνταγμα!

Τους μαλάκες, τους έχει σαλέψει!

Welcum back european landscaper!

diva είπε...

"european landscaper"???
LOLOL
:-)
..γιατί καμάρι μου δεν έδεσες τα κιβώτια;
Α, δεν μπορείς να κάνεις δουλειά όταν έχεις απορίες ε;
Και μη μου κρατάς μούτρα. Δεν είναι μακριά η Αθήνα..

Ανώνυμος είπε...

Βρε Προεδροσκίουρε και γω στις Σέρρες είδα το πρώτο φως...Κοίτα κάτι πράγματα. Μου γύρισες όλο απορίες και μου θύμισες το δικό μου τον Πανάγο που δεν μπορώ να τον κάνω ζάφτι αυτές τις μέρες κι έχει πάρει κεφάλι και δεν είναι και δικό μου παιδί. Ο Μένιος τα είπε όλα. Η παιδεία και ο πολιτισμός αρχίζει από το σπίτι αρκεί να μην έχουμε παρωπίδες. Σήμερα μην περιμένεις άλλα σχόλια γιατί βρίσκομαι σε κατάσταση νιρβάνα προσπαθώντας να βρω το τι και γιατί να ψηφίσω.

Άντε καλό βόλι και προσοχή στα μοιραία Τοπία των Σερρών...ξες εσύ.

Ανώνυμος είπε...

τελικά όλα τα προβλέπει η "αγορά" ... οπότε και τους ψηφοφόρους φερόμαστε όπως στους "πελατες"

osela είπε...

α ρε sardo καλως ήρθες


Πού μας άφησες με τον μένιο!!!

Sardonian είπε...

Menio click-@
με αποστόμωσες
(κάτσε βρε τσαπερδόνα μου να σπικάρω δυο λόγια στον όμορφο και σε δίνομαι..μπα σε καλό σου)
δίκιο δίκιο δίκιο
σε όλα
( α βε σε λέω εδώ είμαι για την μετακόμιση, αλλά δεν θέλω να σηκώσω τίποτα..την θέλω να μείνει εδώ..αλλά άντε..ας μην αρχίσω τις ευαισθησίες)

[Αυτός ο Κλούνεϊ , μία δεν πιάνει μπροστά στις κλίκες]

Sardonian είπε...

Δισχιδή click-@
τι χαστουκο-απαντήσεις ήταν αυτές ρε Τεκνό;!
πωωωωωωωωω
καλά μιλάμε αυτά τα σχόλια πρέπει να γίνουν ξεχωριστή ανάρτηση!

κι από αυτό το γιουροπίαν λαντσκειπερ είμαι
:-ρρρρρ

καλώς σας ξαναματαβρηκα
;-)

Sardonian είπε...

diVa Κυρά
:-(
δε γελώ

(τα'δεσα σου λέω ..ψε)
;-ρρ

Sardonian είπε...

doratsirka
Πατριώτισσα; !!
ε ρε κάτι διαμάντια που βγάζει η πόλη της μούχλας

κυρά μη στεναχωριέσαι για τον Πανάγο- μεγάλη κλίκα κι αυτός, δικός μας- και μη σκας ούτε για την ψήφο
μια μούντζα θα μας δώσουν όλοι κι ύστερα θα τρέξουν να φιλήσουν τις κατουρημένες ποδιές του γιούροπ

Sardonian είπε...

Πραγματικά Ανώνυμε
πολύ φύκι μωρ'αδερφάκι μου για μεταξωτή κορδέλα κι εκεί σκας
αφού ρε ντουγάνι βλέπεις πως σε αδουλεύουν τι τρέχεις;

ε ρε δεν θα γίνω αλβανός
θα τους δείξω εγώ

Sardonian είπε...

osela
τσαχπινογαργαλιάρα
αϊμ μπακ καλομ λεμε
;-ρρ

tzonakos είπε...

Χαααχαχαχαχαχαχ... χαχαχα, ωραίος !
Πηδάτε γιατι χανόμαστε στα γύφτικα να σωθούμε Κλίκεςςςς !
Ναι ρε θέλω δάνειο, δηλώνω γύφτουλας απο την περιοχη Καμμένα Μυαλά !
Μύκονο τα κανανε ούλα, καραφλά και "αξιοποιημένα" !!!

Κοπρυφαίο ποστ Σαρδο !

Sardonian είπε...

tzonakos click-@
heh
με κάνεις και αντρέπομαι
[και σ'είπα να μην ξεβάψεις]

tzonakos είπε...

Μα δεν εχω ξεβάψει !

Sardonian είπε...

tzonakos
ΣΤΗΝ ΤΡΑΠΕΖΑ ΓΡΗΓΟΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ