Σάββατο 24 Μαΐου 2008

Χαμένος στα πάθη και τα λάθη

Η εικόνα απ'εδώ (ποιος την ακούει την κυρά αλλιώς)

Τώρα δηλαδή click-ες θα βαριέστε και να σας εξηγήσω γιατί και πώς εφόσον και διότι..
Χάθηκα
Είπα κάποια στιγμή να ξαναρθώ
Δε μ'άφησαν

Τα Τοπία θα λέτε ..ξέρω

Κι όχι μόνο αλλά νταξ

a click-@ must do what a click-@ must do

Ήρθα για να μείνω όμως και έτσι μόλις άδειασα βαλίτσες βούτηξα στα στήθη της μπλογκόσφαιρας

Τι ιδιόγραφα ( αρε ψωνάρες που μου υπογράψατε όλοι αυτόγραφα)

Τι Κούλογλου εναντίον Καλομοίρας (άντε μεγάλωνε παιδί μου να πάρουμε μεζέ)

Τι μπλογκοσυναντήσεις (λύσαξε η κυρά θα την περιλάβω τις επόμενες μέρες)

Τι facebook-ικά spam (νταξ ρε φίλε..κι εμείς μπορεί να γράψαμε ένα βιβλίο ή να πήραμε και κανά δυο..εκπομπές -ή ό,τι μας έτυχε - στο ρεντιο αλλά δε πνίξαμε τον κόσμο στα θρεντς..πωωω τι είστε εσείς ρε!)

Να και κάτι ποστάρες για τη βενζίνη (τι να πω τώρα και να μη κλά-ψω..πάτε με τα πόδια ρε μάγκες ..επαναστάτες του καναπέ)

Να και κάτι μειλ που δεν έφυγαν ποτέ..(ρε συ κλίκα με ανησυχείς..έλα να οργανωθούμε σου λέω, είμαι στην έδρα σου τώρα)

Να και κάτι έρωτες της πλάκας να ακολουθούν με σηκωμένο γιακά στους κομμεντοχώρους (άααστον βρε παιδί μου ήσυχο τον άνθρωπο! τον κάτσιασες!)

Πήρα μάτι και κάτι νέους/νέες (στην κυρά τους είδα δηλαδή) και σαν να μη νιώθω καλά με τόσο κόσμο (άλλαξα εσώρουχο το πρωί ή όχι.δ.ε θυμάμαι)

Α ναι

πέρασα κι από το twitter
πάω για χεσ*** τώρα, πλιζ στει τιουν-ντ:-ρ

Μωρά πολλά δεν είδα αλλά εντόπισα υποψήφιους κλικαδώρους οι οποίοι μπορούν να συνδράμουν στο φιλο-αισθησιακό αυτό πόνημα (ντοινγκ) της click-@s

Βρέθηκα ξανά και με την κυρά στο μπαλκόνι..α ρε ντίβα..να'ξερες.. α ρε ..αυτό σου λέω μόνο
Της τα'χωσα
Δε συνερχόταν αλλιώς
Δε μου άφησε περιθώρια

Το μπλογκ ξεσκονίζεται και ανανεώνεται
Ο Πρόεδρος των πιο μανιασμένων εισδοχών (ντοινγκ ντοινγκ) έχει επιστρέψει πεινασμένος
και άντε να ποστάρουμε τα ζόρια μας μπας και ξυπνήσουν οι δειλοί κι ανέραστοι ηγεμόνες

S

12 σχόλια:

iLiAs είπε...

..πάμε ρε αλάνι!!

γερά και μη μασάς :)

Καλο σαββατοκύριακο, καλή αρχή :)

takis είπε...

Τι γκρινίαζεις πάλι ...ακόμα δεν επέστρεψες...άσε που σε διαφημίζει η κυρά-Ντίβα δίπλα....
τι γίνεται ρε...ο κόσμος κινείται και εγώ χαμπάρι..

Λοιπόν καίω κάτι τελευταία παλιόχαρτα ηλεκτρονικά και είμαι έτοιμος...το ντεπόζιτο γεμάτο.

ΥΓ Χαμένος στα πάθη και στα λάθη είπες ?
Για να ζηλέψουμε το λες ?
σιγά να μη το χάψουμε...

koulpa είπε...

Eπιτέλους!! αυτή ήταν άδεια..:):)
Τι να πώ καλή επάνένταξη..:):)
Την καλησπέρα μου:):)

Sardonian είπε...

ilias αδέρφι
πάμε λέω κι εγώ
ό,τι ήταν να μασήσω το μάσησα
θφτου τωρα κι απο δω παν'κι άλλες:-ρ

καλό σαρδονοκύριακο;)


takis click-@
με τα σένα πρέπει να ασχοληθώ λεπτομερώς
θες αποθεραπεία
επανένταξη ρε παιδί μου
πώς το λένε
άιντε
βόηθα εσύ εμένα να βάλω κι εγώ κανα χεράκι μπας και σηκώσουμε εκείνο το λάβαρο ξανά ψηλά
το ρεμάλι ο μπαρούφος πού είναι;
ρε μη και τρώει μοναχός και μας έβγανε στην απέξω;
καλααα
μη ζηλεύεις κλίκα
ούτε στον εχθρό μου ό,τι έζησα
αλλά χοροπηδάμε μπροστά με ψηλά την ουρά;)


koulpa
ε άμανε είναι να αεργήσεις να αεργήσεις
όχι που μου κάνουν 24 ωρες απεργία και θενε και πληρωμή (για τα δημοσιογραφάκια το λέω αλλά και για άλλους)
καλώς σας βρήκα
είδα έβαλες την πένα σου και στα παραμύθια της κυράς
αμ αυτό..τι είναι πάλι αυτό;
είδαμε και πάθαμε να γλιτώσουμε από τους παραμυθατζήδες του βορρά , μας βγήκε θεία λένα η κυρά!
ρε δε πάμε καλάαααα

Ανώνυμος είπε...

Καλέ μου Πρόεδρα (sic). Αν σου πω ότι μου έλειψες, δεν θα είναι υπερβολή. Βέβαια, παίρνω καθημερινά τζούρες από την Ντίβα (άσχετα αν λόγω φόρτου δεν σχολιάζω...και τι να πει κανείς στον ποταμό-Ειρήνη), αλλά ο γουστόζικος τρόπος σου μου έλειψε. Εδώ θα τα λέμε και να είσαι καλά. ΑΝ διαβάσεις την απάντηση στο σχόλιο που άφηκες, ε κάτι ψυχανεμίστηκα.

Sardonian είπε...

doratsirka
κυρα μου
εμένα να δεις πόσο μουλείψατε
ψεύτικος ντουνιάς κυρά
τα γνήσια τα παραπετά
σαν αυτο το παραισθησιοποστ που ανεβασε η αλλη η κυρα

δε παρεξηγει αυτη μη χαλιεσαι
φιλια κυρα μου

Ανώνυμος είπε...

ante bre paidi mou ...ante ...grafe tetkia na me dokeis kamia idea gia kanena neo deltio ante ante me tous mizerous ...ante

Sardonian είπε...

mouxlas21
(αλήθεια ρε μεγάλε μπλογκολόγε τι είναι αυτό το 21; σαν την ξερή ένα πράγμα;)
ήρθα αδέρφι μη φοβάσαι τίποτα
9καμια καλη κρυψωνα βρε μονο)

iLiAs είπε...

καλο μήνα αλάνι :)

Sardonian είπε...

ilias
καλό μήνα ρε αδέρφι
(όλο αργώ γμτ)

ZouZouna είπε...

Απο που ήρθες και που θα μείνεις, μ αυτό το χαμόγελο ???
Σε ποιές μπλογοασυναντήσεις, αναφέρεσαι και ποιά κυρά και ποιά κοκόνα θα περιλάβεις τις επόμενες ημέρες? Οι ημέρες πέρασαν...δεν είδα "αναφορά" και "προκοπή". Ε?

Sardonian είπε...

@κομπάρα
μία μία οι ερωτήσεις
α-ζαλίζομαι άμανε πέφτουν μαζεμένες
;)