Τρίτη 10 Ιουλίου 2007

Ρε Τοπίο Χαλάρωσε! Δε γουστάρω λέμε!

Αυτό εδώ το ποστ είναι αφιερωμένο σε όλους εμάς τους καταπιεσμένους όμορφους


(Γούμαν) Τι θέλεις μωρό μου;
(Μαν) Να κάνεις στην άκρη για να πάω τουαλέτα


(Γούμαν) Πρόσεχε καλά. Σταμάτα να αδιαφορείς
(Μαν) Εγώ ρε δε σε προσέχω;!! Πάχυνες ή μου φαίνεται;



(Γούμαν) Γιατί δεν με φιλάς;
(Μαν) Πάλι κρεμμύδι έφαγες;






Το κάθε βαρεμένο



που κάνει όοοο,τι μαλακία μπορείς να φανταστείς για να τραβήξει την προσοχή


Υστερικά λες κι έτσι θα μας πείσει


Μας αναγκάζει μέχρι και κάλτσες να βγάζουμε μπα και τρομάξει


Ντυνόμαστε πιγκουΐνοι μπα και δε μας αναγνωρίσει


αλλά αυτή εκείιιιιιι κολτσίδα!





ΑΕΡΑΑΑΑΑΑΑ ΑΔΕΡΦΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ


24 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Είσαι ένας γόης τελικά Sardo και πλανεύεις τις άμοιρες γυναίκες που βλέπουν σε σένα τον ιδανικό εραστή. Μετά που να έχουν ξεκολλημό.

Shades είπε...

Μέχρι και το Μένιο πέρασες...
Click@ lovers!!!
Πω πω πώς το δουλεύω το αγγλικό ο άτιμος!!!

Sardonian είπε...

doratsirka κορακοζώητη τσαπερδόνα εε εεεεε εεεε!
δεν είμαι και για χόρταση!

Sardonian είπε...

Shades click-@ πρέπει να οργανωθούμε..δεχόμεθα (ε ρε άμανε κάνεις παρέα με σπουδαγμένους) επιθέσεις
(μάθε και ρώσικα click-@ έτσ να βρίσκονται)
:-ΡρΡρΡρΡ

Σπύρος Σεραφείμ είπε...

τέτοιος άντρας δεν μπορεί να ανήκει μόνο σε μια γυναίκα.
Για σένα το λέω click-@!

Sardonian είπε...

Σπύρο click-@ φχαριστώ καταρχάς που το διευκρίνισες (έτοιμος ήμανε να ρωτήξω "σε ποιον μιλάει γμτ;")
Αλλά επειδή στην click-@ μπαίνουν μόνον όμορφοι, δεν έρχεσαι καμιά τρεχάλα μπροστά από το τανγκκκκ για αντιπερισπασμό;
άιντε

.liketobite είπε...

Σαρδόνιε σκίουρε έχω χάσει τη μπάλα μαζί σου. Ή έχω χάσει κάποιο επεισόδιο ή τα έχω χάσει γενικώς!

Σπύρος Σεραφείμ είπε...

σε καλύπτω, φύγεεεεεεεεεεεεε!!!

Sardonian είπε...

liketobite αξιότιμε κύριε, να σας ενημερώσω asap (ts ts ts ts)

άμανε είσαι όμορφος κι αλήτης δεν σ'αφήνουν ήσυχο τα Τοπία
βρε κάνε πιο κει..τίπτα
βρε δεν ειμαι για χόρταση..τιπτα
βρε σου λέω είμαι ταγμένος στην Φύση..μπααα

ζουμε ένα δράμα σας λέω



Σπύρο
Όχι ρε click-@ προς την ίδια μεριάααααααααααααα
:-PpPPpP

lololol

demonia είπε...

Εμένα πάντως Sardo μου,διαβάζοντας το "κάθε βαρεμένο...τραβήξει την προσοχή...κλπ",άντρας μου ήρθε στο μυαλό.Ακούς;;Παλιοφαλοκράτη..!LOL

takis είπε...

Ευτυχώς ή δυστυχώς τα τοπία δεν χαλαρώνουν ποτέ (ευτυχώς λέω εγώ..)
..σαν γνωστός φυσιολάτρης και καταπιεσμένος όμορφος..συνυπογράφω και εγώ..

Υ.Γ. Εγώ το είπα πάντως,εσείς οι Βόρειοι έχετε πάρει πολύ τα πάνω σας..πάρα πολύ..πως να υπάρξει χαλάρωση..δεν πάτε καμμιά βόλτα στο Αγιον Ορος μήπως σας ευλογίσει καμμία αγία χαλάρωση..αν και τα τοπία εκεί δεν προσφέρονται...

Υ.Γ.2.Επανέκαμψα αγωνιστικά και χαίρομαι που ξαναβρίσκω τη μπλογκοπαρέα

Tf είπε...

Εδώ click-@τεχνείο

Εδώ click-@τεχνείο

Sardonian είπε...

demonia τώρα να σε πω πως έχεις άδικο..δεν έχεις..υπάρχει και η άδερ σάιντ, αλλά εε εεεε εγώ πάντως είμαι όμορφος εντ δατς δατ.

Sardonian είπε...

takis καλώς επέστρεψες..έλα έλα όμορφε κι εσύ, θα φας καλά..δεν θα προλαβαίνεις να ξομολογείς..άφες άφες - να μια βιταμίνη- άφες άφες
:-ΡρΡρ

Sardonian είπε...

tf ... α, βε με κλειστά μάτια πως θα σε σώσουμε !;
κογκρατσουλέισιον και για τα λεσονς ρε click-@

:-)

Ανώνυμος είπε...

Η γυναίκα-τοπίο. Sardo, είσαι τελικά ένας ανομολόγητα αθεράπευτος ρομαντικός.

.liketobite είπε...

Αν είναι τόσο ασφυκτικό το τοπίο, σαν τη 'Εξοδο του Μεσολλογγίου' μου μοιάζει...

bar-ufo-s είπε...

Πρόεδρε κράτα ΨΗΛΑ ΤΟ ΦΛΑΜΠΟΥΡΟ της επανάστασης και κάρφωσε το στο πιο βαθύ σημείο του ΤΟΠΙΟΥ έτσι που μήτε άνεμος μήτε και Γλέζος θηλυκός τρόπο να βρει για να το κατεβάσει και μεις της Click@ Films τα παλικάρια εκεί θα πέσουμε, στο πιο βαθύ σημείο γύρω απ΄τον ιστό της αντρειοσύνης μας το σηκωμένο. ΑΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΡΡΡΡΡΡΡΡΑΑΑΑΑΑ ΑΔΕΡΦΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ λοιπόν

kat. είπε...

ούτε εγώ γουστάρω...
αλλά δεν το κάνω θέμα...

Sardonian είπε...

doratsirka είμαι ο άτιμος, είμαι..στην 37 στάση να δεις τι κάνω..ποίημα
:-ΡρΡρ

Sardonian είπε...

liketobite πάλι καλά που δεν μοιάζει με Ζάλογγο
:-)
Δεν μπορώ την καταπίεση δεν μπορώ
όχι βρε καλομ' λέμε
ο
χ
ι

Sardonian είπε...

bar-ufo-s Κόμη (άμανε δεν το πω θα πέσει μπάτσα ξες απο που) έχω ετοιμάσει ήδη πανό με το επαναστατικό μήνυμα και θα το κρεμάσω στο ταβάνι

Sardonian είπε...

kat ρώτα και καναν διάσημο να σου πει τι καλά περνάει που ούτε για κατούρημα δεν μπορεί να πάει μόνος
μέσα απ'τη λεκάνη είναι ικανές να βγούν!

tzonakos είπε...

Ετσι μπράβο !
Χρειαζόταν μια καταγγελία κατα της καταπίεσης απο τα τοπία.
Εμείς οι όμορφοι ειμεθα καταπιεζόμενοι.
Ζ'ητω μας.