Πέμπτη 19 Ιουλίου 2007

Άμανε το'χει η κούτρα σου κι νους σου κατεβάζει

Με κάλεσε λέει να παίξουμε ο Δισχιδής, λες κι είμαι κανας σπουδαγμένος σαν αυτούνους.
Δέκα φορές αδέρφια διάβασα το μάνιουαλ, τίπτα δεν κατάλαβα.

Με έβαλε και κάτι με όπια και μαρξ, είχε κι ένα λιοντάρι να παίζει μπάλα. Χάθηκα.

Κι ούτε ένα Τοπίο ο μπαγλαμάς!

Τώρα άμανε τον περάσω εγώ από πειθαρχικό θα'μαι πολύ κακός πρόεδρος;
Αλλά νταξ. Το φιλοσόφησα το πράμα. Το είδα από δω, το είδα από κει. Είπα να βγάλω συμπέρασμα - που λέει κι η κυρά- από τα συμφραζόμενα.

Ύστερα το λέει και το καταστατικό της click-@.

Όλοι λέτε τη γνώμη σας και στο τέλος γίνεται..του Προέδρου το Τοπίο.


Πάμε μάγκες διαβασμένοι.


Υπάρχουν συκοφαντίες που ακόμα και η αγνότητα χάνει το θάρρος της. Βοναπάρτης

Υπάρχουν μέρη να κρυφτείς και να μη ζητούν να βγεις.
Sardo



Ευλογία δεν είναι η αμοιβή της αρετής αλλά η αρετή η ίδια.
Μπαρούχ Σπινόζα

Ευλογία δεν είναι το Sex κοκόνα μου. Εγώ είμαι η Ευλογία.
Sardo


Παλιά οι άνθρωποι μελετούσαν για να βελτιώσουν τον εαυτό τους. Σήμερα μελετούν για να εντυπωσιάσουν τους άλλους.
Κομφούκιος

Εγώ γράφω ποστ για να εντυπωσιάζω στο Sex (ή το ανάποδο αλλά δεν το πολυσκέφτομαι).
Sardo


Πρόσεξε, δεν δίνω ούτε συμβουλές, ούτε μικροελεημοσύνες. Όταν δίνω, δίνω τον εαυτό μου.
Γουόλτερ Γουίτμαν

Ένα κορμί έχω Τοπίο μου. Κάψτο!
Sardo


Μάθε τι θα πει Επανάσταση και ονόμαζε την Πρόοδο. Μάθε τι θα πει Πρόοδος και ονόμαζε την Αύριο.
Βίκτορ Ουγκώ

Μάθε τι θα πει Sardo , γδύσου κι έλα.
Sardo

22 σχόλια:

gerasimos είπε...

Δεν είμαι σίγουρος αν έβλεπα τις φωτός επειδή συνόδευαν τα ρητά ή το αντίστροφο, δηλαδή ποιός 'έσπρωχνε' ποιόν, οι φωτός τα ρητά ή το αντίστροφο.

Σπύρος Σεραφείμ είπε...

Μάθε τι θα πει Επανάσταση και ονόμαζε την Sardo!...

Πρόεδρε, προσκυνώ...

Menios είπε...

Μόλις μου πήραν δείγμα να δουν από ποιό υλικό είμαι φτιαγμένος!!!
Στα λεξικά της χώρας πλέον στη λέξη άντρας χρησιμοποιούν τη foto μου!!!
Για δυό πράγματα είμαι γνωστός... για τη μετριοφροσύνη μου.. και... απ' τη μέση και κάτω!!!
Τέζα ο σκίουρος τον έκανα δεύτερο με τη μία...

Ανώνυμος είπε...

Sardo παρά το σεξιστικό περιεχόμενο του ποστ, παρά την αντικειμενοποίηση της γυναίκας, παρά την αυτοαναφορικότητα, είσαι και παραμένεις ο πιο τσαχπίνης σκίουρος της μπλογκόσφαιρας. Άμανε είναι κανείς να είναι....

Ανώνυμος είπε...

μετα από αυτό, νομίζω ότι σου αξίζουν διακοπες. Ή μαλλον, τις χρειάζεσαι! :lol: :lol: (πως στο διάολο μπάινει αυτο το σμαιλι) τεσπα, τοπιασες.χχαχαχαχαχαχαχχαχαχ

bar-ufo-s είπε...

Πρόεδρε, έλεος ΕΛΕΟΣ. Με 40 βαθμούς έξω και μέσα να μας βομβαρδίζεις με ΤΟΠΙΑ τα οποία για να τα περπατήσεις χρειάζεται η φυσική κατάσταση μαραθωνοδρόμου, θα μα εξοντώσεις, πριν καν προλάβουμε να υλοποιήσουμε έστω και για μια φορά το άρθρο του καταστατικού περί ανταλλαγής και, γιατί όχι, για ομαδική προσπάθεια εξερεύνησης των σπηλαίων, κοιλάδων και λοφίσκων των διαθέσιμων ΤΟΠΙΩΝ. Για να προφυλαχτώ μπαίνω στα βαρέλι με τα σταφύλια να γίνω ένα με το ζουμί του ΤΟΠΙΟΥ. Πάρε καλαμάκι Πρόεδρε!

kat. είπε...

καλά σου λένε..
διακοπές λέγεται το φάρμακο..

Ανώνυμος είπε...

εισαι πολυ πορνο...

Ανώνυμος είπε...

Το παιχνιδι αυτο ειναι δικη μου εμπνευση.
Πολυ ωραιο μπλογκ εχεις σκιουρακι.Μου αρεσε ειδικα εκει με τους διαλογους.
Αλλα γιατι αυτες οι φωτογραφιες;Μην το κανεις τοσο πορνο..ασε που δεν κολλανε με το παιχνιδι..

Sardonian είπε...

gerasimos άσ'το μάτι και το μυαλό να παρασυρθούν και κάνε μια μεγάαααααααλη υπόκλιση στα Τοπία:)
Αυτό είναι το καρναβάλι μας
γιατί..που'σαι; έλα πιο κοντά να σου πω..εμένα δεν με νοιάζει να είμαι σοβαρός..δεν το'χω άχτι ρε παιδι μου!

Sardonian είπε...

Σπύρο αδέρφι σήκω πάνω ρε αρχηγέ που προσκυνάς κιόλας
τα Τοπία προσκύνα ρε
που μας πάνε και μας φέρνουν

Sardonian είπε...

Menio..αυτό σηκώνει μέχρι και μονομαχία
κανένας σεβασμός στον αρχηγό πια
άιντε
όλοι οι όμορφοι ξύπνησαν
Τοπίιιιο; τσεκ μι αουτ
;)

Sardonian είπε...

doratsirka παινεμένη
ένας μικρός ασήμαντος Άδωνις είμαι
;)
Φχαριστώ κυρά

Sardonian είπε...

lifewhispers μάναμ' :) ποιος σε είπε πως δεν είμαι διακοπές;;;

εεεεεε;
σε μόνιμη διακοπή είμαι εγώ
;-ΡρΡρρΡρΡρ

Sardonian είπε...

bar-ufo-s στιχουργέ συνθηματολόγε (ντοινγκ ντοινγκ) εγώ ένα δώρο στην click-@ ήθελα να κάνω γιατί τα Τοπία του μπλογκοχωριού σαν πολύ ντυμένα τα κόβω
:-ΡρΡρΡρρ

Sardonian είπε...

Kat τσαπερδόνα έλα να σου κάνω μία διακοπή τσούπρα μου
:-ΡρρΡρΡ

Sardonian είπε...

32μπιτος ο,τι είμαι κι από αυτό..είμαι..ΔΩΣΕ ΣΤΟ ΛΑΟ Ο,ΤΙ ΖΗΤΑ ρε click-@

Sardonian είπε...

anisixos καλό το παιγνίδι και όπα σου και μπράβο σου αλλά τέσπα κι εμείς αγοράκια είμαστε και φιλοσοφίες χωρίς λίγη ανάταση ..ιστού δεν έρχονται
να με συμπαθάς αν σε πρόσβαλα
εσύ μη κοιτάς τις φωτό
μόνο τα αποφθέγματα βλέπε

Tf είπε...

Ε ψιτ... καύσωνας e-ρχεται, δε βοηθάς! :)

Sardonian είπε...

tf καρντάσι
το λέει και πάνω πάνω στο μπλόγκι μου
άααμανε δεν μπορείς να βοηθήσεις
τουλάχιστον e-νόχλησε
το σημαντικό πάντως είναι να συμμετέχεις
;)
καλημέρα
;-ΡΡρΡρ

insomnia#3 είπε...

Aman aman Ρε που ήσανα εσύ ???

Sardonian είπε...

insomnia εγώ εδώ ήμανε,,ανάμεσα στα Τοπία
συ που ήσουν;