Κυριακή 29 Ιουλίου 2007

Τι έγινε ρε παιδιά;!

Εντάξει έλειπα για μέρες αυτό τον καιρό
Με έστελνε η κυρά για δουλειές και ίσα που προλάβαινα να μπω το πρωί ή το βράδυ
και το φανταζόμουν πως κάτι δεν πάει καλά

Όχι πως πάντα δεν με έτρεχε
αλλά σαν πολύ πρεμούρα ρε παιδί μου αυτό τον καιρό

Κάτι σκάρωναν αυτοί πίσω από την πλάτη μου σκεφτόμουν
αλλά πουυυυ να φανταστώ τι γινόταν στ'αλήθεια

Όχι ρε κλίκες δεν έκανα cyber sex αφού εγώ είμαι καλό παιδί
οι άλλοι με παρασέρνουν
και το λένε και οι άγιες γραφές της Τιμής
δε λέμε ποτέ όχι σε καμία τσαπερδόνα

ε, ένα κορμί ταγμένο στην επιστήμη της ηδονής

Γυρίζω λοιπόν επιτέλους στο σπίτι
ναι ρε κλίκες..έμενα εκεί που πήγαινα
τι δηλαδή;
να φανώ αγενής;-ρ

Γυρίζω και τι να δω;!

Η κυρά e-diva αφού αποκεφάλισε κανα δυο τρεις - ρε μήπως για αυτό με διαολόστελνε ; για να με προστατέψει;- την έκανε λέει..θέλει να ξαποστάσει..
άει παναΐαμ'!!
Είσαι με τα καλά σου κυρά μου;
Εσύ άμανε δεν γράφεις πετάς σπινθουράκια!!
άει θεούλιμ' πάλι κουβέντα στο μπαλκόνι με βλέπω να κάνω..ο ρε μανούλα μου και την έχει πιάσει μια μανία τώρα τελευταία να είναι καλή και σας το λέω αυτό δεν είναι καλό σημάδι...

Ο Σπύρος έφυγε κι αυτός.
Μηηηηηηηηηη φεύγεις μηηη , με πόνο σου φωνάααααααζω
α ρε click-@ αφού ξεπάστρεψες όλα τα Τοπία της μπλογκόσφαιρας - εμ εμ εμ αφού είσαι ωραίος ρε αδερφέ- την έκανες κι εσύ για βουτιές
Τοπίιιιιιιια ; ελάτε τσαπερδόνες μου να σας βουτήξω
Ώρα καλή σου μάγκα μου κι αέρα στα πανιά σου - να δεις με τι κάνει ρίμα αυτό το ..στα πανιά σου:-ΡρΡρΡ

Ο Δισχιδής;
πάει κι αυτός!
ρεεεεεεεεεεε Που θα πας και θέλεις να μ'αφήσεις..
άει μανούλαμ' τον βάρεσε το αποφασιστικό του
αλλά έτσι θα μου πείτε είναι οι μάγκες τα αλάνια με τις καλές ψυχές
Δίνουν τόπο στην οργή κι αξία εκεί που πρέπει
Αδέρφι σε ασπάζομαι με εκτίμηση και κάνε καμιά τσάρκα και για μένα στις ακρογιαλιές
και μην υποκύψεις σε πιέσεις
έχουμε πολλές οντισιόν όταν επιστρέψεις
(άει μανούλαμ' στιχουργός θα γίνω!!!)

Ο Ανώνυμος ακόμα Μύκονο είναι;
Άντε κανακάρη μας άντε σιγά σιγά σαν τα σαλιγκαράκια να επιστρέφεις
άντε κι έχουν αφηνιάσει σου λέω οι μπλογκέρισες

ΑΑΑ..ο κλικαδώρος Shades έχει έμπνευση
δεν έφυγε
όχι
αλλά ..με προβληματίζει η κατάσταση και σας το λέω
στοχάζομαι στο δέντρο απάνω κι αυτό δεν είναι της φύσης μου
Τη μια Πανούσης και την άλλη το γράμμα και το άρωμα σου
τι έγινε ρε παιδιά;;;;;;;;;;!!!
έλα να συνερχόμαστεεεε

Ο θεραπευτής;!
Πάει κι ο ψυχίατρος ρε παιδιά; Τον ξεπαστρέψατε κι αυτόν;
Στα Σύβοτα Θεσπρωτίας;!
τι με λες βρε καλομ' τ'ωρα;
Λες και κάνω πατριδογνωσία..:-/
Που είναι αυτό πάλι και με πήρε τα κλειδιά του αυτοκινήτου πάλι η κυρά..
πως θα έρθω βρε;
ε ναι ρε παιδιά ..έχω ένα πρόβλημα..ξεχνάω που παρκάρω κι η κυρά τα πήρε στο κρανίο


Η doratsirka η παινεμένη αποχωρεί λέει
καλέεεεεεεεεεεεε
τι αποχωρείς;
που είσαι ;
στο φειμ στορυ;
για σε παρακαλώ συγκεντρώσου και γύρνα πίσω γιατί εγώ είμαι καλός καλός αλλά αμα με συγχίσεις θα το χτυπήσω το χέρι στο τραπέζι!
άϊντε!

Η τσαπερδόνα μου η lifewhispers; πάει κι αυτή
ρε σεις
συγκεντρωθείτε
το διαλύσαμε εδώ μέσα
γαμω τα προεδριλίκια μου
ρε συ Τοπίο μου τσαχπίνικο
είναι μακριά πουλίμ' η Ύδρα να 'ρθω
άντε κάνε ένα μπλουμ και γύρνα
άντε άντε
κλείσε τη μύτη και βούτα

Αμ ο άλλος ο Κόμης;
Που είναι ο bar-ufo-s οεο;;;!!!
Βρήκε καλό τον Τάκη κι εκείνος ποιοοος ξέρει που ρεμβάζει
α ρε άμανε σε πιάσω στα χέρι αμου ..μοναχοφάη
άσε κάτω το Τοπίο ρε αρχηγέ
έχουμε οντισιόν λέμε εδώ!

Δεν αντέχω να κοιτάξω παραπέρα
κλειστά στόρια παντού
θλίψη
και πίκρα μέγιστη
άει παναΐαμ με κάνατε λογοτέχνη
τώρα θα με κάνετε ποιητή
Ποίιιιιιηση μη φεύγεις καλόμ' πλάκα έκανα!!!!

35 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

γύρισα
:)

tzonakos είπε...

Ηρθα λέμε, μόλις.
Μη με βανεις ιδέες τώρα για σάμπερ-σέκς, μαυριζμένο άντρωπο !

etalon είπε...

οσο και να φευγουν εδω παλι θα γυρισουν, ελπιζω να δεχεστε νεες εγγραφες :)

Shades είπε...

Και βέβαια εδώ θα μείνω.. ποιός θα μείνει να φυλά την Πόλη;
Εεε καλά τώρα θα φυλάω και την Πόλη εκτός από τα υπόλοιπα που με κρατούν εδώ.
Απορείς που τη μια έχω Πανούση και την άλλη αρώματα και χρώματα;
Είμαι πολυτάλαντος όπως όλες οι clickes άλλωστε!!!

Sardonian είπε...

Πραγματικέ ανώνυμε βρε βρε καλώωωςτονακιαςαργισεεεεεεε
άντε
πλύσου αρωματίσου
και πιάσε τα χαρτάκια των Τοπίων
διάλεξε στάση (ζωής ρε μεγάλε!) κι εξέταζε!

Sardonian είπε...

tzonakos! click-@!!!!!!!!
κι έλεγα ποιον ξέχασα ποιονξέχασα..
συ'σαι μπρε αντρωπε?
πως έγινες έτσι μπρε?!
αει παναΐαμ μη χαμογελάς καλομ' φέγγεις!
καλώς ήρθες στην click-@ αδέρφι!

Sardonian είπε...

etalon καλώς ήρθες καμάρι!
Εμείς εδώ που βλέπεις είμαστε σοβαροί άνθρωποι. Ασχολούμαστε με τα Τοπία ε και με κανένα άλλο χαζό θέμα. Εγώ είμαι σκίουρος, ιπτάμενος με σφεντόνα κι οι άλλοι είναι της click-@ film production. Εγγραφές δεχόμαστε κι επειδή είσαι αγόρι δε περνάς από οντισιόν. Σε βάζουμε σεσημασμένο θεατή και με τον καιρό άμανε είσαι καλός με τα Τοπία κι έχεις τηνδική μας σοβαρότητα βεβαίως βεβαίως σε κάνουμε click-@.
καλώς ήρθες:-)

Sardonian είπε...

shades click-@-δωρε, μιλάμε για πολυσχιδή προσωπικότητα αδερφέ!
με έστειλες σου λέω!!!!

Ανώνυμος είπε...

Καλα εχεις την εντυπωση οτι δεν θα γυρνουσα?? το μόνο πρόβλημα είναι οτι ξαναφευγω...
ματςςςςςς....(πρωτο φιλακι) χαχαχαχαχαχαχαχαχαχχ

tzonakos είπε...

Μουά click-@ member ναούμε, ο σκούρος.
Θα ξεβάψω με τον καιρό.
Α ρε κατι Τοπία στη Θάσο λέμεεεε....

demonia είπε...

Εγώ είμαι εδώ αλλά δε μου δίνετε σημασία :-(

osela είπε...

πέσ' τα sardo,

να μπει μια τάξη επιτέλους! Γιατί άλλο ανοχή κι άλλο ισοπέδωση!

Aντώνης είπε...

Μην μου αγχώνεσαι, ό,τι ανεβαίνει κατεβαίνει και ό,τι φεύγει επανέρχεται....

Σπύρος Σεραφείμ είπε...

φεύγω-έρχομαι, click-@!
πάντα εδώ είμαστε, όλοι μαζί...
Σ' αφήνω τώρα, έχω προς επιθεώρησιν κάποια τοπία!...

Sardonian είπε...

lifewhispers μαριδούλα άμανε σε πιάσω στα δίχτυα μου
θα τυλίγεσαι όλο και περισσότερο:-ΡρΡ
άντε ..μπλουμ και για μας:)

Sardonian είπε...

tzonakos click-@ μη ξεβάψεις μπρε!!
σε πουλάμε για..ξωτικο!!!!!!
άει παναΐαμ' κλίιιιιιιιιικες ανάφτε ρε το σολάριουμ

Sardonian είπε...

demonia τσούπρα μου εγώ βρε δε σε δίνω σημασία που μέχρι και για σαιμπερ σεξι εγραψα για σενα και δεν χαμπαριασες..αχ..ατιμες γυναικες
κι εσείς κλίκες μουλωχτές..ξεμυτίσατε τωρα ε;
α ρε
α ρε

Sardonian είπε...

osela μια ισοπέδωση τώρα τη θέλω πλιμ'
Τοπίιιιιιιιιιιιιο? ισοπέδωσε με!!!!!!!!

Sardonian είπε...

aντώνης κι εσύ click-@ πρέπει να γίνεις ει ες ει πι
άκου εκεί ό,τι ανεβαίνει , κατεβαίνει
εμ εμ εμ
έεετσι είναι αλλά ποιος μ'ακούει!
Τοπίιιιιιιιιιιιιιιιο???? στακα ακινητο για λιγο

Sardonian είπε...

Σπύρο αδέρφι
κατατρόπωσε τον εχθρό σου λέω!!!!!
ΦΑΤΑ ΟΛΑ!

Ανώνυμος είπε...

Τωρα γίναμε και μαρίδες?χαχαχαχαχαχαχ καλα σαρντο μου ότι πεις!!

Ανώνυμος είπε...

Ε, με πειθεις παντως, με πειθεις lol lol lol lol

mouxlas21 είπε...

eimaste kai emeis edo (am pouos...)

takis είπε...

Ασε, γιατί εγω εχω μπλέξει με φθινοπωρινή διάθεση και τα φθινοπωρινά τοπία αργούν ακόμα..τα δε καλοκαιρινά μας εχουν γυρίσει κάτι πλάτες.. μα τι πλάτες..όλες ξεκούμπωτες..πανέτοιμες για οντισιόν.. κατακαϊκαμ' μάν'μου..και αργώ για βουτιές εγω, μαν'μου..

kat. είπε...

εγώ πάντως είμαι ακόμα εδώ..
δεν βλέπω να το πρόσεξες..

bar-ufo-s είπε...

Πρόεδρε για σένα ζούμε, στο ΤΟΠΙΟ μαζί σου να βρεθούμε. Μοναχοφάης εγώ; Εγωωώ; ΕΓΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ;; Εγώ Πρόεδρε είμαι καλύτερος κι απ' το Χριστό. Αν έχω δυο ΤΟΠΙΑ, δε δίνω μόνο το ένα Πρόεδρε, τα μοιράζομαι και τα ΔΥΟ. Εντάξει, καλοκαίρι είναι και τσεκάρω λίγο τα κριτήρια για τος οντισιόν. Πολλά ΤΟΠΙΑ πρόεδρε, καλύτερα κριτήρια.
Πρόεδρε και κείνο το sybersex, έσκιζε. Κολώσαμε όλοι πρόεδρε. Εντάξει να το κάνουμε, αλλά όχι να μας πάρουν και χαμπάρι. Χαμπάρι εμείς όμως. Εκεί, στο καθήκον. Καλλιεργείστε τα ΤΟΠΙΑ με κάθε τρόπο. Θα σας ανταμείψουν.

Menios είπε...

Click@ για come to blog του Shades...

Sardonian είπε...

lifewhispers τσαπερδονομαριδούλα
αχ
αχ
μπλουμ θα σε κάνω:-ΡρΡρ

Sardonian είπε...

mouxlas21 γουέλκαμ μεγάλε
σε κόβω εντελώς έτοιμο για την click-@
για δώσε βιογραφικό
πόσα Τοπία εξερεύνησες αυτό το καλοκαίρι?

Sardonian είπε...

takis δεν θέλω οπισθοχωρήσεις click-@
μόνον οπισθοκολλήσεις
:-ΡρΡρΡρ

Sardonian είπε...

kat. είχα δουλειές πούλια μου και τι είναι αυτά τα κουλά που μου πετάς; (πέτα κανα ρούχο βρε τσαπερδόνα μου να δροσιστείς) εγώ βρε δε σε προσέχω..εγώ βρε που όπου σταθώ κι όπου βρεθώ εσένανε φωνάζω;
"καααατ καααατ πάμε πάλι απ'την αρχή ρε Τοπίο, δεν το πήρες καλα!!"
:-ΡρΡρΡρ

Sardonian είπε...

bar-ufo-s αδέρφι είσαι έτοιμος να μου φας τη θέση και πολύ με προβληματίζεις που έλειπες και τόσο καιρό..
και γιααα στάκα μια στιγμή
τι είναι αυτούνα που γράφεις μωρέ αντάρτη σύντροφε;;;
ΔΥΟ ΤΟΠΙΑ;;;;
ΜΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΝΟΟΟΟΟΟΟ;
καλά ρε συ click-@ που πα με 2 μοναχα !!!!;
αει παναΐαμ στον τόπο θα με αφήσετε κι όχι στο Τοπίο..
αααααχχχχχχ
ΤΟΠΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΟ???ΘΑ ΣΕ BAR-UF-ΑΩΩΩΩΩΩΩΩ

Sardonian είπε...

Menios+Shades
τι να πω
ταπα όλα στο μπλογκ σας
ρε σεις
πολύ με συγκινήσατε
και να
τωρα μέχρι και που θα γίνω μονογαμικός
για δέκα λεπτά
:-ΡρΡρ
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΑΔΕΡΦΙΑ!

Ανώνυμος είπε...

Παρούσα κι εγώ πάντοτε Προεδροσκίουρε, αν και είπα να απεξαρτηθώ από το μπλόγκινγκ. Αλλά μπαίνω στο τσαρδί σου και τι να δω; Αμέρικαν μπαρ με cyber sex και λοιπές ακολασίες. Παλικάρι σαν τα κρύα τα νερά και να τη βρίσκει με την οθόνη; Καλά όλα τα Τοπία φύγανε καλοκαιριάτικα;

Sardonian είπε...

doratsirka τσαπερδόνα τιμημένη, δω είσαι πλιιιμ'?
μάααλιστα

για συμπλήρωση διατροφής καλόμ' το σαιμπερ σεξ, για συμπλήρωση
σεις δεν παίρνετε καμιά βιταμίνη που και που;
κακώς:-ΡρΡρΡ
κι είναι αυτό ακολασία κι όχι αυτό που κάνουν - οι άλλοι γιατί εγώ είμαι νορμάλ τύπος- έξω , στη ζούγκλα ντε..να παραπατούν μια δω και μια κει σαν σουρωμένα "όργανα";
ενώ εγώ..βλέπω τη ζωή..και με άλλο μάτι
;)