Τετάρτη 8 Αυγούστου 2007

Θέλω να πω ένα ποίημα

Απόψε σας το ομολογώ
Μου'ρθε να γράψω ποίημα
και τι θαρρεί η κυρά μου δηλαδή
πως θα το φέρω κρίμα;

Εγώ που λέτε αδέρφια μου
ποιήματα δεν ξέρω
λόγια ορθά και όμορφα
μόλις που τα υποφέρω

Αλλά έρχεται εκείνη η αναπνοή
κάποιου Τοπίου που στέκει
κι αλλάζει λες ο κόσμος μου
φρενάρει ο,τι τρέχει!

Αλλού κοιτώ
κι αλλού πατώ
Τοπία Δάση Λίμνες
όπου σταθώ κι όπου βρεθώ
προκύπτουνε οι ρίμες!

Άλλο κακό να μη με βρει
καρδιά μου λαβωμένη
αυτή η σφεντόνα φαίνεται
θα είναι χαλασμένη

Βρε φύγε άσε με ήσυχο
θέλω τη λευτεριά μου
να! να! ...τεντώνω λάστιχο
πάει κι η καρυδιά μου

Βρε άσε με γαλήνιο
στης πλήξης την σαγήνη (ε ; ε ; ε; )
σε λαχταρώ σαν γιόμισμα
που μοιάζει με ταχίνι!

Ααααχ άδικε ψεύτικε ντουνιά
Τοπίο άλλο απ'άλλα
μο'φερες μες στο δρόμο μου
και τώρα
τα είδα όλα!

(Υπόκλιση Σκίουρου σφεντονιασμένου στην καρδιά)

22 σχόλια:

Shades είπε...

Τι λέει πάλι ο ποιητής!!!

Ανώνυμος είπε...

... Είπε ο ποιητής και έγυρε να τραβήξει άλλη μια ρουφιξιά απο το πούρο που αργοπέθαινε λησμονημένο ...
Έγραψες !!!
Υποκλίνομαι (και ας μην είμαι ο εν λόγω σκίουρος)

diva είπε...

Ε, τι να σου πω τώρα...
Αλλά βέβαια, από κοντά έρχεται η πέτρα!
:-)Καμάρι μου εσύ!

mouxlas21 είπε...

pssss ...megale ...trisdiastate ...ipoklinome ...bgalte mou ta pampoutsia na poume ...da vinci kai malakies

...skistous olous re

Shades είπε...

Mouxlas.. min vgaleis tis kaltses tha xestoume.. (pos ta milao ta agglika den me pistevo)

Ανώνυμος είπε...

Sardo κάποτε θα συνέβαινε και σε σένα. Πάντα ήξερα ότι κάτω από τη χνουδωτή σου γούνα υπάρχει η καρδιά του σούπερ ποιητή.

takis είπε...

Mε το ποίημα και το κρίμα
χάσαμε το νήμα.

Τέντωσαν τα λάστιχα
απο τα πολλά κατάστιχα
τέντωσε και η καρδιά μου
κάτω απο τη καρυδιά μου

Μέχρι που πρόβαλλε το τοπίο
δίπλα στο λεωφορείο..

Tf είπε...

Σε ρούφηξε κι εσένα η δίνη της μπλογκο-ποίησης Σαρντό; Χμ, τουλάχιστον ποστάρεις δικές σου δημιουργίες. Well done man! :)

kat. είπε...

ταλεντάρα λέμε..

osela είπε...

sardo

ήταν πραγματικά θέμα χρόνου. Βλέπω τα τοπία δεν τα ξεχνάς. Αν το κάναμε τραγούδι, ποιος θα ήθελες να το ερμηνεύσει?



shades

well done για τ' αγγλικά. Με κάνεις περήφανη.

Sardonian είπε...

Shades click-@ σε αφήνω στο...πόδι μου για λίγο καιρό.
Μαθε κανα ποίημα απέξω. Αρέσει στα Τοπία μετά το σεχ όμως
Πριν την έβαψες:-/

Sardonian είπε...

χαρούλα μου που το ξες βρε που μαρέσουν τα πούρα;
αχ
αχ
αχ
Χειροφίλημα

Sardonian είπε...

diva μου κυρά μου το νου σου στα αρσενικά Τοπία

Sardonian είπε...

mouxlas21 mpe kai pe re oti the

Sardonian είπε...

Shades epishs auto to ..peri xesimatos..mh tyxon ..gia ta Topia lew
den tha to ektimhsoun aderfi:-pppp

Sardonian είπε...

doratsirka παινεμένη
αμ κι άλλα κρύβονται σ'λέω!
;-)
να προσέχεις κυρά μέχρι να γυρίσω

Sardonian είπε...

takis click-@ είχα αρχίσει να ανησυχώ με την περίπτωση σου αλλά ντάξ..ας είναι καλά η Ποπάρα του μπαρούφου!

Sardonian είπε...

tf click-@ μη με λες man ρε !
μπερδεύεις τα Τοπία

εδώ εδώ τσαπερδόνα μου στο δέντρο πάνω

Sardonian είπε...

kat. ζουζούνα να προσέχεις
τα καλύτερα έρχονται ..ηλιοκαμένα

Sardonian είπε...

osela πλιμ'
η έφη θώδη!

tzonakos είπε...

Λευτεριά στα Τοπία της έμπνευσης, της Τέχνης και της ομορφιάς.
Ωραίος ο click@τέχνης, πηγή έμπνευσης και δι ημάς.
Δι ευχών των τοπίων ημών δόξα σοι.

Aντώνης είπε...

Α, δεν το προσέχεις το σκιουράκι μας! Είναι σούπερμαν όμως εκ των έσω, θα τα καταφέρει έτσι κι αλλιώς...