Τρίτη 28 Αυγούστου 2007

Click-@ 's πρεζιντεντ (σαν τριντεντ ακούγεται αυτό) is back!


Επέστρεψα σώος πριν λίγα λεπτά
κι από ότι είδα κλίκες και τσαπερδονομαριδούλες
λίγες μέρες ήταν αρκετές να τα κάνετε μαντάρα
α ρε άτιμη χωρα
φωτιές φωνές
στάχτες στον αέρα

"τι είναι αυτό ντάρλινγκ?" έσκουζε μεταξύ άλλων ντε το Τοπίο

ναθινγκ μαϊ ντιαρ
φαμιλι αφεαρς

θφτουυυυυυ

κι άντε να ξηγώ πως δεν έχουμε ηφαίστειο
έλα κοκόνα μου δείξε μου τον κρατήρα τώρα
δεν θα΄ρθουν πυροσβεστικά
εδώ είναι η μόνη μάνικα

κι έπαιρνα βαριά ανάσα
γιατί η ζωή είναι ωραία
κι εμείς τη μουντζώνουμε συνέχεια
αρχαιοελληνικά


αμαν!
έχομεν και εκλογές!!!!

θφτουυυυυυυυυυυυυ
ναι ρε τοπίο
είσαι κάλπη
γμτ
τις έχω κακομάθει

τέλος γουέλκαμ
πάμε στα περσοναλ μεσιντζις τωρα



και στο'πα πουλί μου μαδημένο
κάτσαμε μέρες πολλές στον ήλιο
τ'ανάσκελα
;)



έλα τώρα που έβγαλες μαλλιά
και μου γυρνάς την πλάτη
έλα και δεν έχουμε χρόνο
και περιμένει η κυρά με τα κιβώτια για την μετακόμιση
έλα βρε καλόμ' τώρα
νεξτ γιαρ
γκουυυυυυντ γιαρ
;)


άτιμη κυρά
εσένα έχω στην καρδιά

18 σχόλια:

.liketobite είπε...

Καλημέρα σκίουρε. ελπίζω να μην κάηκε απ'τον ήλιο η γούνα σου...

Ετοιμάσου η κυνηγητική περίοδος τώρει αρχίζει! ;)

Shades είπε...

Οι φίμες λένε ότι ενώ η κυρά μετακόμιζε τα λιγοστά (δύο κοντέινερ μόνο) προσωπικά είδη στη νέα της κατοικία.. εσύ γλεντοκοπούσες ασύστολα με τοπία.

kat. είπε...

καλώς μας βρήκες!

Ανώνυμος είπε...

Καλό μου σκιουράκι ελπίζω με τη φουντωτή ουρά σου να έβαζες φωτιά μόνο στην καρδιά των τοπίων...αν με πιάνεις δηλαδής...

Σπύρος Σεραφείμ είπε...

Πρόεδρε, τα σέβη μου. Καλώς ήρθες, αν και όλα γύρω μας δεν είναι καθόλου καλά.

Όχι, δεν θα γκρινιάξω που έκανες τόσο καιρό διακοπές...
Ελπίζω να πέρασες καλά!

Υ.Γ.: έλα κοκόνα μου δείξε μου τον κρατήρα τώρα
δεν θα΄ρθουν πυροσβεστικά;

χαχαχαχα
απίστευτος!!!!!
εδώ είναι η μόνη μάνικα

Sardonian είπε...

liketobite Κύρη μεγάλε
η γούνα μου επεριποιήθη (ντόινγκ!) τα μάλλα.
Τα ψαράκια κολυμπούσαν ανέμελα ολ οβερ στο κορμί και τα χειμερινά θηράματα αναμένουν το σφεντόνιασμα.
Είμαι έτοιμος ανθρωπότητα:-ρρρ

Sardonian είπε...

shades κλικαδώρε η κυρά δεν έχει μαζέψει ακόμα ούτε..ποτήρι.
αχ σας βλέπω τον καθένα με το καρεκλάκι και το ποτό του. σαν να πηγαίνετε ταγμένοι στην αγία..ντίβα!
εγώ δεν γλεντοκοπούσα.
διέπλαθα προσωπικότητες ρε κλίκα:-ρρ

Sardonian είπε...

kat. αχ τζουτζουκοδημοσιογράφα μου, έλα να με ασπαστείς..ολούθε:-ρρ

Sardonian είπε...

doratsirka παινεμένη
ήμουν προσεκτικός στις..καύσεις
Το μόνο που φοβάμαι είναι μη γεμίσει το πρώην ανατολικό μπλοκ..σκιουροτεκνα
:-ρρ

Sardonian είπε...

Σπύρο αδέρφι
χεχ
αφού με ξες τι λογοτέχνης είμαι:-ρρ

έμαθα άλλαξες και γειτονιά κι έχεις γνωστές γειτόνισσες ε;
α ρε άτιμη κοινωνία

osela είπε...

α ρε sardo, αήττητος είσαι!

takis είπε...

Εκεί που ετοίμαζα σπέσιαλ αφιερωμένο σε σένα ποστ...πλακώσαν οι ηφαιστιογενείς εκρήξεις και μας τα πήγαν όλα πίσω...ήρθαν και οι ευρωπαικές μάνικες (οχι κάνικες..you know the joke..το φορτηγό με τις κάνικες?) για βοήθεια....
αλλά η ζημιά είχε γίνει μάνα μου..
μιλάμε για μεγάλη ζημιά..
μιλάμε για τεράστια αρχαιοελληνική μούτζα.. (καλά το είπες εδω ..)

ΥΓ Αυτό το ρεμάλι ο Μπαρούφος δεν βαρέθηκε τη ξάπλα ή τον κατάπιε κανένας κρατήρας? (πολύ θα τόθελε..)

2Σx2 είπε...

Καλή επάνοδο αν και συμπέρανα ότι ποτέ δεν "πέσατε" ώστε να πρέπει να ξανανέβετε.
Αν θες κι ένα ζευγάρι στιβαρά μπρατσάκια για τη μετακόμιση μη διστάσεις!

Shades είπε...

"διέπλαθα προσωπικότητες ρε κλίκα"

..και καλά έκανες Πρόεδρε!!!
..ίσως ένα κομμάτι που μιλάμε να είναι δικό σου..

..πολλές φορές δυό λέξεις φτάνουν.

Sardonian είπε...

osela τσαπερδονογαργαλιάρα
:-ρ
είμαι ο άτιμος
είμαι
:-ρ

Sardonian είπε...

takis
ντοντ γουορι
θα αναμένω στη σειρά για το αφιέρωμα
(όχι μούντζες παρακαλώ όμως ε;)

τον bar-ufo-s τον μυρίζω στον αέρα..
όπου ναναι..
ε ε έρχεται
:-ρ

(να δεις ρεζίλι θα μας έκανε στα τοπία..θα είπε κανένα "μασιαλά" σε καμιά ξένη- βάρβαρη ντε- και την τρόμαξε)

Sardonian είπε...

Δισχιδή αδέρφι
καλώς ξαναβρεθήκαμε πάλι

α βρε μας σκλάβωσες τώρα με τα μπρατσάκια αλλά επειδή κι η κυρά μη νομίζεις..κοριτσάκι είναι..δεν κόβεις λέω εγώ την ανατομική προσφορά - μπρατσάκια το λέμε τώρα κλίκα;- μη γίνουμε μπίλιες;-ρΡρΡΡρΡρΡ

Έλα να σε ασπαστώ καρντάσι, μο'λειψες

Sardonian είπε...

shades γιου νόου..τι να λέμε τώρα
:-ρ