Πέμπτη 15 Μαρτίου 2007

ΟΙ ΔΕΚΑ ΕΝΤΟΛΕΣ ΤΟΥ BLOGGER

1. Εγώ ειμί το Διαδίκτυο ο θεός σου, ο οποίος σε έβγαλε από τη δουλεία της σιωπής και δεν υπάρχουν άλλοι πέρα από εμένα να σου επιτρέπουν τόση αναρχία.

2. Επέλεξε το σωστό άβαταρ διότι κανένα ομοίωμα στον ουρανό και τη γη του net και όσα θαμμένα υπάρχουν στη χαβούζα της έκφρασης δεν είναι άξια να τα τιμήσεις αν δεν έχεις το σωστό προσωπείο.

3. Μην ομολογείς συχνά πως είσαι blogger, μην προκαλείς την τύχη σου επί ματαίω. Κάποιοι μπορεί να σε θεωρούν ακόμα σοβαρό.

4. Επέλεξε μία default ημέρα και ξεκουράσου τουλάχιστον μία ώρα αναλογιζόμενος τις μπουρδολογίες που έγραφες όλη την υπόλοιπη.

5. Τίμα αυτούς που σου δίδαξαν το Διαδικτυακό αντάρτικο διότι αυτοί σε δημιούργησαν κι από εσένα περιμένουν την διαιώνιση της ψηφιακής κραυγής που σαν ύμνοι ακούγονται στα ώτα των comment-οκολάκων σου.

6. Μη σκοτώνεσαι στα σχόλια, χάνεις γκόμενες.

7. Μην απατάς συχνά, θα σε τσακώσουν από τα σχόλια

8. Μην κλέβεις χωρίς παραπομπή στην άρχουσα πηγή.

9. Μη λες ψέματα, θα σε ανακαλύψουν.

10. Μην επιθυμήσεις τα post του διπλανού blogger. Μπορείς κι εσύ να είσαι το ίδιο μεγαλοφυής ή αφυής. Σκέψου πως είναι ζωδιακό το θέμα.

12 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

τι ειναι αυτες οι βλακειες που γραφεις;δηλ.οι μπλογκερς δεν ειναι σοβαροι;
εκνευτιστηκα με αυτο το αθλιο κειμενο...

kira είπε...

Βρίσκω το 3 αχτύπητο! Γέλασα πολύ... Καλώς σε βρήκα!

Sardonian είπε...

Καταρχήν συνιστώ να μην εκνευρίζεστε τόσο εύκολα. Και όχι, δεν είναι όλοι οι bloggers σοβαροί. Όσο για το αν το κείμενο είναι άθλιο, πιστέψτε με το αντέχω..κυκλοφορούν άλλωστε τόσα πολλά υπεράνω της δικής μου αθλιότητας , κείμενα τριγύρω.

Sardonian είπε...

Kira, αυτός ήταν και ο αρχικός σκοπός της δεκάδας. Να γελάσουμε, αυτοσαρκαζόμενοι:-) Καλημέρα και καλώς μας ήρθες.

Ανώνυμος είπε...

ξέχασες την αποψή μου στις εντολές.
«σχολίασε και ποστάρισε ανώνυμα oσο μπορείς.»
:)
http://thelastrealanwnymous.wordpress.com

Sardonian είπε...

Αγαπητέ Ανώνυμε, νομίζω σας συμπεριέλαβα στην 2η εντολή:-) αλλά το θέμα είναι να βρούμε αμαρτωλούς:-)
Την καλημέρα μου

Markos είπε...

Nα με συγχωρείτε αφεντικό, αλλά αν ακολουθήσουμε αυτές τις δέκα εντολές, τι σόι bloggers θα είμαστε; ε;

Sardonian είπε...

Ευαγγελιστή μου Μάρκο, «αν ακολουθήσουμε τις δέκα εντολές»..μα τι λέτε τώρα; Πιστεύετε πως έδωσα τις εντολές ώστε να τις ακολουθήσετε; Αχ, αθώο μου παιδί (να να κι οι τσαχπινιές) και πως θα γεμίσει η κόλαση;! Βρε κουτά, εγώ να σας επαναφέρω στο δρόμο της διαδικτυακής αλλοφροσύνης ήθελα γιατί σαν πολύ στα σοβαρά βλέπω πως παίρνετε ο ένας τον άλλο. [Αυτό το αφεντικό παρακαλώ την επόμενη φορά να το γράψετε με Άλφα κεφαλαίο. Άντε άντε γιατί κάπως έτσι παραποιούνται οι άγιες γραφές]

------ είπε...

Υπάρχει και η 11η:
"Ου μπλέξεις"

Sardonian είπε...

Miss Nana, νομίζω πως το "ου μπλέξεις" ανάγεται στην 1η ή 4η εντολή αλλά δεν έχω αντίρρηση να την προσθέσουμε ως έξτρα. Καλημέρα σας.

32μπιτος είπε...

χεχε καλό ;)
καλημερα

Ανώνυμος είπε...

32μπιτε είδες τον Sardo μου; Όλο τσαχπινιές είναι ;-)