Κυριακή 6 Μαΐου 2007

Ξέρω τι έκανε χτες βράδυ


Σταμάτα βρε να μιλάς..βρε σουτ..βρε τον ζάλισες τον άνθρωπο..θα κάνει πως σηκώνεται και θα λιποθυμήσει..

- Σου λέω κάτι πρέπει να κάνουμε. Δεν δείχνει κανένα έλεος. Αναλύει το φαινόμενο του blogging ενώ ο τραγουδιστής της αφιερώνει "Κρίση με πιάνει Κρίση.." Κάτι πρέπει να κάνουμε, σου λέω


- Α, ρε Sardo φτηνά τη γλίτωσες. Το παίζεις φωτογράφος..που θα πάει θα ξημερώσει , δεν θα ξημερώσει; Θα θέλει να πάει σπίτι της..

Updated: Στην πρώτη φωτό είναι η κηδεμόνας. Στις άλλες δύο είναι μία όμορφη που είναι επίσης και καλός άνθρωπος. Έτσ..γιατί είμαι δίκαιος όταν εκθέτω κόσμο

5 σχόλια:

Tf είπε...

Εμ φυσικά! Μόνο όταν ο ήλιος έρχεται, ο "johnny walker" φεύγει. :-p

Προσωπάκια βλέπωωω...

Χμμμ, το αρσενικό στη τρίτη φωτογραφία έχει βλέμμα θαλασσόλυκου...

;-)

Ανώνυμος είπε...

ομορφιες ομορφιες

Sardonian είπε...

tf με πήρε στις 3 τα ξημερώματα η όμορφη των 2 κ 3 φωτό και μου είπε "κόψε τις συκοφαντίες! πες πως δεν είμαι εγώ η Βουτς"...ο νομικός θαλασσολυκο-σύμβουλος πάντα με άγρυπνο βλέμμα ;-)

kokkino ο φωτογράφος ήταν ο ομορφότερος;-)

Ανώνυμος είπε...

αυτό που δεν μου αρέσει είναι η παραμόρφωση με τα χρώματα, μα γιατί...

Sardonian είπε...

32μπιτε αυτή τη στιγμή σου γράφω από τον φορητό μέσα στη ντουλάπα γιατί κρύβομαι να μη με βρει, αλλά ότανε ξεμυτίσω θα σε πω εγώ bitmap..όχι τίποτα άλλο αλλά νευρίασα τώρα..μου πήρε και την σφεντόνα ρε συ!!