Δευτέρα 7 Μαΐου 2007

Βρε..(πρ)ΟΥΣΤ από δω!

Κι έλεγα θα γλιτώσω. Το είχα δει από παλιά το ερωτηματολόγιο αυτού του (πρ)ΟΥΣΤ αλλά πίστευα πως το είχαμε γυρίσει στην κουλτούρα οι μπλογκο-στερημένοι και νόμιζα θα την σκαπουλάρω.
Αλλά γυναίκες παιδί μου, φίδια με τρίχωμα αράχνης... Μου την έφερε η τσαπερδόνα και πως να αρνηθώ...

Άντε λάλα το Sardo να πάει στην ευχή, προς τιμήν του Μαρσέλ με τη μουστάκα

1. Η απόλυτη ευτυχία για εσάς
Αραχτός στην πολυθρόνα με την σφεντόνα ανά χείρας

2. Τι σας κάνει να σηκώνεστε το πρωί;
Εννοείτε μανδάμ από το κρεβάτι ή θέλετε να αποκαλύψετε δια της αποκρύψεως κάτι τις πιο πιπεράτο;Τέσπα. Οι φωνές της κηδεμόνας στην αθώα οπτική της ερωτήσεως και τα βογγητά μιας άλλης τσαπερδόνας δια της πονηρού οδού

3. Η τελευταία φορά που ξεσπάσατε στα γέλια;
Όταν διάβασα για τον μουσικό συνδυασμό "Ζουζούνια" και Σοπέν του 2σχ2 κι αναρωτήθηκα γιατί σταδιάλο χρυσοπλήρωσα την αποκλειστική χρήση εκείνων των πρασινοκόκκινων χαπιών

4. Το βασικό γνώρισμα του χαρακτήρα σας
Λέω αλήθειες

5. Το βασικό σας ελάττωμα;
Λέω αλήθειες

6. Σε ποια λάθη δείχνετε την μεγαλύτερη επιείκεια;
Σε αυτά που κάνω εγώ

7. Με ποια ιστορική προσωπικότητα ταυτίζεστε περισσότερο;
Με καμία. Είμαι αταύτιστος και κατάπτιστος

8. Ποιοι είναι οι ήρωες σας σήμερα;
Όλοι οι άντρες και ειδικά αυτός που βλέπω κάθε πρωί στον καθρέφτη

9. Το αγαπημένο σας ταξίδι;
Στη Βενετία να φωνάζω στους ξένους τουρίστες που έβαζαν τα πόδια τους μέσα στα βρωμόνερα των καναλιών "ρε σαψάααααααλη , πανούκλα θα πάθουμε ρεεεεεεε.. τεϊκ ιτ αγουέι φις ιτ φιτ"

10. Οι αγαπημένοι σας συγγραφείς
Όσους μπορώ να καταλάβω χωρίς να πάρω χάπι και χωρίς να αναρωτηθώ τι χάπι πήραν αυτοί

11. Ποια αρετή εκτιμάτε σε έναν άντρα;
Τον σεβασμό

12. Και σε μια γυναίκα
Να ερωτεύεται

13. Ο αγαπημένος σας συνθέτης
Μότσαρτ

14. Το τραγούδι που σφυρίζεται κάνοντας ντουζ;
"Ο ντιρλαντα ντιρλανταντα"

15. Το βιβλίο που σας σημάδεψε;
Ο Τσελεμεντές που μου πέταξε η κηδεμόνας όταν μου είπε "πάω να γίνω όμορφη" κι εγώ της απάντησα "η προσπάθεια μετράει"

16. Η ταινία που σας σημάδεψε
Ένα ντοκιμαντέρ της ΕΡΤ για την αναπαραγωγή των σκίουρων

17. Ο αγαπημένος σας ζωγράφος
Πικάσο

18. Το αγαπημένο σας χρώμα
Μολυβί

19. Ποια θεωρείτε την μεγαλύτερη επιτυχία σας;
Ότι ζω

20. Το αγαπημένο σας ποτό
Καϊπιρίνια με φουντούκια κρατσανιστά

21. Για ποιο πράγμα μετανιώνετε περισσότερο;
Που δεν έγινα βουλευτής ( μα θα έκανα κάτι επερωτήσεις..μα κάτι επερωτήσεις)

22. Τι απεχθάνεστε περισσότερο από όλα
Τη βλακεία

23. Όταν δεν γράφετε ποια είναι η αγαπημένη σας ασχολία;
Και αυτή η ερώτηξη είναι πονηρής υφής και σεξιστικής προδιαγεγραμμένης απόκρισης αλλά οκ, το αντιπαρέρχομαι και απαντώ: να παίζω με την σφεντόνα μου

24. Ο μεγαλύτερος φόβος σας
Να μου πάρουν αυτό που αγαπώ

25. Σε ποια περίπτωση επιλέγετε να πείτε ψέμα;
Σε καμία

26. Ποιο είναι το μότο σας;
"Αν δεν μπορείς να βοηθήσεις, τουλάχιστον ενόχλησε. Το σημαντικό είναι να συμμετέχεις"

27. Πως θα επιθυμούσατε να πεθάνετε;
Ξαπλωμένος για να μην πονέσω πέφτοντας

28. Εάν συναντούσατε τον Θεό τι θα θέλατε να σας πει;
Γιατί στο καλό δεν πήρε ένα GPS

29. Σε ποια πνευματική κατάσταση βρίσκεστε αυτό τον καιρό;
Συγκεντρωμένος σε στόχους

Κουκούτσι στη σφεντόνα και βζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζν
Ανώνυμος
RGB
Flareman
TF
heheheheh
VOUTS!

12 σχόλια:

2Σx2 είπε...

Πιστεύω πραγματικά ότι ο Μότσαρτ θα ήταν περήφανος για τον παραλληλισμό σου! Νταρλιντά op.19 no.2 allegro σε G minor!
Εκείνα τα πολύχρωμα, τα στρογγυλά δεν ήτανε Smarties τελικά, ε; Φεύγω τώρα γιατί με κηνυγάει ένας ιπτάμενος δράκος με φτερά αγγέλου και ράμφος κοκοφοίνικα!

2Σx2 είπε...

"...κυνηγάει..." ήθελα να πω, κωλόχαπα!

Σπύρος Σεραφείμ είπε...

αταύτιστε και κατάπτιστε, έγραψες...

Tf είπε...

οk Σαρντό... με πέτυχες

;)

alekos είπε...

Αμάν με αυτήν την σφεντόνα

Παιδικά τραύματα φαίνεται :)

Sardonian είπε...

2σχ2 ε, δεν είμεθα όλοι..τέλος πάντων και... διά ταύτα ...κι ως επί τούτου...
της κλασικής μουσικής!
Πως να το κάνουμε;
Χααααπ (ένα χάπι στον αέρα)
[Πες στον δράκο να κόψει τις τσάρκες και να'ρθει να κρατήσει θέση για πάρκινγκ για δεν τον βλέπω καλά. Με τον πυροσβεστήρα θα τον περιμένω]

Κύριε Σπύρο, ο γράφων σας ευχαριστεί υποκλινόμενος.
[οοοοοοοοοοπ @#$**$!@#*#το δέντρο μου μέσα!]

TF αν κρίνω από τις απαντήσεις σου πρέπει να σε χτύπησε δυνατά το κουκούτσι..πρόσεχε βρε παιδί μου..αφού ξέρεις πως δεν μπορώ να ελέγξω την δύναμη μου

alekos από παιδικά τραύματα άλλο τίποτε..τον Γιαννάκη, την Στελλίτσα, τον Βλαδίμηρο, την Αναστασία..στα δέντρα που ζούσα όλοι μετακόμιζαν.. [τσαααααααααααακ..μ***** που θα παρκάρεις στην διάβαση, άρπα το κουκούτσι τώρα και ψάχνε ποιος το έριξε]

Tf είπε...

Υπάρχουν στιγμές που ξεχνάω τη κρυφή σου ταυτότητα, SuperSquirrel!

Believe me, έχω φάει και χειρότερες... άκου εκεί, βουλευτής.

Unknown είπε...

Αδρεφέ, μεγάλο φαντάζει αυτό με τες ερωτήσεις... ελλείψει χρόνου I decline και επιφυλάσσομαι για την επόμενη πρόσκληση - πρόκληση:)

Αύριο θέλω να ρίξεις πολλούς σκίουρους στη Σχολή μου, όλους με σφεντόνες και βββββββαλανίδια! Χεχεχεχεχεχε ταβόρ κανείς;:P

Ανώνυμος είπε...

ξέρεις ότι μ αρέσουν οι δύσκολες ερωτήσεις.
με πιάνεις αδιαβαστο όμως... δεν είχα προετοιμαστεί για προχειρο διαγώνισμα.
οπότε δώσε μου λίγες μέρες.
οι δικες σου απαντήσεις φυσικά κινήθηκαν στα πλαίσια του αυτοσαρκασμού και της ευφυούς... άσε θα σχολιάσω αργότερα
:)

Sardonian είπε...

TF όχι μόνο βουλευτής, πρόεδρος Βουλής έπρεπε να γίνω! "Κάτσε κάτω ρε σαχλαμάρα που στο χωριό σου έτρωγες ζάχαρη σε ψωμί και τώρα μου θες χαβιάρι στο κυλικείο. σαψσσσάλη" Βζζζζζν κουκούτσι στη σφεντόνα:-ρ

flareman αδέρφι κόψε την σχολή και το νετ και φτιάξε εκείνο το ρεβανί γιατί στα΄χω μαζεμένα!

Ανώνυμε..ναι ναι..είμαι τρομερός αλλά το ξέρω μόνο εγώ. Φχαριστώ τα μέγιστα:-)

Floydian είπε...

ωραίο αυτό με τις αυτοερωτήσεις, σαν την αυτοικανοποίηση ένα πράμα... αντε α δώσετε τις απαντήσεις σε ψυχολόγο και στο SPSS να δούμε τα πορίσματα!

Sardonian είπε...

floydian ευτυχώς εγώ ως γνωστόν τα έχω τετρακόσια. Τους άλλους να κοιτάξουμε να σώσουμε:-ρ