Κυριακή 13 Μαΐου 2007

Ψιτ! Eurovission? Kiss my little pretty ass!

Νικήτρια της φετινής Γιουροβίζιον ανακηρύχθηκε η Σερβία με το τραγούδι Προσευχή , μια γουρουνόφατσα που θα την είχαμε σουτάρει από κάθε δημόσιο χώρο, μια φωνή πιο συνηθισμένη κι από αυτή του Μικρούτσικου (πολλές οι ομοιότητες σας λέω), μια μούντζα κουκλάρες πίσω από την γουρουνόφατσα σαν λεσβιακό show του Ράϊ ούνο και τόσες ψήφους βλογημένες από μια Ευρώπη που πρώτα επέτρεψε να μαμιθούν οι Σέρβοι βομβαρδιστικά, ύστερα τους στέρησε την αναγνώριση στους δύο προηγούμενους διαγωνισμούς εφόσον η ποιότητα ήταν ολίγον σουρεαλιστική δίπλα στα Φινλαδικά τέρατα και τα υστερικά ζόμπι των Ουκρανών, ε, κι είπε αποφάσισε και λάλησε "μωρέ δεν κάνουμε του χρόνου τον διαγωνισμό εκεί; πως αλλιώς θα ξαναχτιστεί η χώρα απ'την αρχή;"


Βρε ξου από δω που θα με κάνετε να μην ξανακούσω μουσική στη ζωή μου!!!
ΟΥΣΤ!

Κι η Κύπρος λέει δεν πέρασε τα προκριματικά. Εμ καρδούλα μου Ευριδίκη εκείνο το μάτι του τρελού το καρφωμένο με τα χίλια χαπάκια πάνω στην κάμερα τρόμαξε κομματάκι, πως να το κάνουμε; Ούτε μια φορά δεν ανοιγόκλεισες τα μάτια ρε κορίτσι μου. Ούτε μια! Εκείιιι καρφωμένο "άμανε σε δαγκώσω θα σε πω εγώ!" κι ήθελες να περάσεις; Που; Το πεζοδρόμιο απέναντι; Άσε που πλήρωσες Δημήτρη μου τον έρωτα κι είσαι χαλβάς πανάθεμα το ταλέντο σου. Πλήρωσες και το ΟΧΙ της Κύπρου κι αυτά η Γιούροπ δεν τα συγχωρεί.


Θα σε φτύσω με αγιασμό σου λέω. Κάνε πίσω!

Κι ήρθε το καμάρι μας μαιμουδο-ρομ λέει έβδομο. Μη χ***!!!!

ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΑΝΝΟΥΛΑ! Η ΠΙΟ ΑΞΙΟΠΡΕΠΗΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΜΑΣ ΠΟΤΕ ΣΤΟ ΣΟΥΡΓΕΛΟ ΤΗΣ ΓΙΟΥΡΟΒΙΖΙΟΝ!


27 σχόλια:

Unknown είπε...

Πες τα μωρέ σαρντόόόόόόόόόόό

φτου κακά όλο το σετάκι

χχχχχχχπφτουυυυυυυυυυυυυυυ σκουληκομυρμηγκότρυπα:)

Ανώνυμος είπε...

Φέτος ήταν η καλύτερη eurovision


Πέρσι η χειρότερη

Tf είπε...

Αγαπητέ παγκόσμιε πρωταθλητή του φυσοκάλαμου (άντε και της σφεντόνας) θα συμφωνήσω κατά 98% μαζί σου.

Διαφωνίες, ή καλύτερα, διαφορετικές σαδομαζοχιστικές τάσεις είναι:

1)Η Marija Serifocvic (jesus τι όνομα, έκανα copy/paste), ερμηνεύτρια του σέρβικου τραγουδιού, δε πιστεύω ότι έχει γενικά συνηθισμένη φωνή. Φυσικά σε σχέση με τον Μικρούτσικο μοιράζονται παρόμοιες γουρουνόφατσες, αν και αυτή θα παρουσίαζε καλύτερα το απογευματινό του πορνοπάζαρο, μιας και μου φαίνεται ότι γουστάρει γκόμενες περισσότερο απ' αυτόν.

2) Αννούλλλλα; Μπα, δεν είμαι φαν των εξηντάχρονων (και βάλε) κοιλιακών της, άσε που σε λίγο θα μου θυμίζουν ανέκδοτο της "μικρής Αννούλας" (όχι, δεν είμαι κάφρος), όπως:

Γιατί η μικρή Αννούλα δε μπορεί να κάνει κοιλιακούς;
Γιατί χτυπάει συνέχεια το κεφάλι της στο φέρετρο.

Tf είπε...

Φτου!

Ξέχασα να πω το αγαπημένο...

Ε λοιπόν,
αγαπημένο: "...μια μούντζα κουκλάρες πίσω από την γουρουνόφατσα σαν λεσβιακό show του Ράϊ ούνο..."

LOL

tzonakos είπε...

Χοχοοχοχο... Συφωνάω αφού.
Ρε παιδιά όντως σα λεσβιακό ήταν. Τουλάχιστον μουσικά στέκει ικανοποιητικά. Ενω ο Σαρδέλιους Τσιφτετελοκορδέλιους μπα ! με ΄τιποτα.
Ειναι να απορείς που βγήκε και έβδομος ! Πάει, θα μας ζαλίσουν τα κανάλια τωρα για κανα μήνα.
" Αλλαγές ο Σαρμπέλ, έκλασε ο Σαρμπέλ, γέλασε ο Σαρμπέλ, χώρισε ο Σαρμπέλ, πέθανε ( !!! λες ; ) ο Σαρμπέλ... "
Εκτός απο τα πολύχρωμα, πανάκριβα σκηνικά δεν μένει τίποτα άλλο. Μόνο μουσικό γεγονός δεν είναι. Σαν να κάνεις παιδιά χωρίς σέξ. Ανοστο, ανούσιο, άχρηστο, βλαβερό.
Ενα γκρίκλις τραγούδι κάθε χρόνο και ειμαστε οκ μπερδεύοντας τσιφτετέλια με λάτιν και άλλα.
Να χαίρεστε την Χάρι Πότερ που βγήκε πρώτη και όσοι παρακολουθούν φανατικά αυτές τις βλακίες να χαίρονται τον εγκέφαλό τους αχαχαχαχα ...

Sardonian είπε...

Flareman ένα θα σου πω. Φτηνά την γλίτωσαν που δεν ήμουν στο κοινό με την σφεντόνα, ή το φυσοκάλαμο. Κρίμα τα κορίτσια, κρίμα

Sardonian είπε...

Ανώνυμε με την Ευρυδίκη στο ίδιο therapy group είστε; Τους θερμούς μου χαιρετισμούς εκεί εις τας εξοχάς

Sardonian είπε...

tf έλα τώρα που δεν έχει συνηθισμένη φωνή. Η Αναστασία του fame story με την μυτόγκα είναι πολύ καλύτερη (και σαν δαίμονας)
ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΝΟΥΛΑ!
Βρε κι εσυ ρε μια εξηντάρα τέτοια που πήξαμε στις χαζοχαρούμενες μικρούλες
ΈΛΑ ΝΑ ΣΟΒΑΡΕΥΟΜΑΣΤΕ
(ΘΕΛΩ ΡΑΪ ΟΥΝΟ ΞΑΝΑ!)

Sardonian είπε...

tzonakos RESPECT ΑΔΕΡΦΈ!

Ανώνυμος είπε...

Εμένα πάλι...
- μου άρεσε που νίκησε μια ασχημούλα,
- μου άρεσε που νίκησε μια λεσβία,
- μου άρεσε που νίκησε ένα τραγούδι στην εθνική του γλώσσα,
- μου άρεσε η (πολύ καλή τεχνικά) φωνή της κοπέλας,
- μου άρεσε που το τραγούδι είχε εν πάση περιπτώσει μια μελωδία συγκροτημένη (αν και καθεαυτήν εμένα δεν με τρέλανε).

Ζήτω το διαφορετικό, κάτω οι ταμπέλες, ζήτω η προσωπική έκφραση, κάτω η μαζικότητα. Ολέ!

Τη Βίσσυ τι την ξέθαψες τώρα, Σαρντό; Ως παράδειγμα επιτυχημένο; Ήταν κάκκιστη φωνητικά. Άρρωστη-ξεάρρωστη, μες στην βραχνάδα και στα στοναρίσματα ενώ μπήκε και καραμπινάτα φάλτσα στο τελευταίο ρεφραίν.

Με την Ευριδίκη είχαν ένα κοινό (δύο μάλλον μαζί με την αίσθηση της "μεγάλης γυναίκας που δεν το παίρνει απόφαση ότι μεγάλωσε", που αποπνέουν): τα τραγούδια τους ήταν "ντεμέκ", δήθεν, πομπώδη, το έπαιζαν τραγουδάρες, ενώ δεν ήταν! Τουλάχιστον του Σαρμπέλ ήταν ένα κεφάτο χορευτικό τραγουδάκι που δεν το έπαιζε παραπάνω από το κάρμα του!

Υγιαίνετε!

alekos είπε...

Εμένα πάλι μου άρεσε η Φιλανδία
μάλλον είμαι ο και ο μόνος που έχει αυτήν την άποψη

Sardonian είπε...

Παραζαλισμένο μπλε
- εμένα όχι
- το κρυφό του θέματος ήθελα να διευκρινίσω
- δεν μου άρεσε ο ήχος των λέξεων
- εμένα πάλι μου φάνηκε μέτρια
- ο ρυθμός ζαλισμένος κι αυτός..για αλλού ξεκινούσε κι αλλού κατέληγε
τα κινέζικα είναι πιο μελωδικά

ζήτω οι πολιτικές ενοχές

Vissi RULEZZZZZ

Sarbel sucksssss

Περαστικά

Sardonian είπε...

alekos ούτε που το θυμάμαι..ελπίζω ο tf που τα παρακολουθεί όλα ανελλειπώς να με βοηθήσει σχολιάζοντας. Έχω εμπιστοσύνη στην κρίση του, αλλά να σου πω και κάτι άλλο; Και μένα πέρυσι μου άρεσε της Αρμενίας που ήρθε τελευταίο πόταν..γούστα είναι αυτά:-)

*...Nantia...* είπε...

πλάκα μου κάνεις για την Βίσση ε????Για όλα τα άλλα μια χαρά συμφωνώ.Α και εκτός από το μάτι γαρίδα της Ευρυδίκης τρομακτικό ήταν και το ντύσιμο..

aniaris είπε...

Είχα βάλει όλα μου τα λεφτα στη Βουλγαρία. Θεϊκό κομμάτι. Και κέρδισε η κοινή σκατομπαλάντα της ηλίθιας που βγήκε να τραγουδήσει με το χέρι στην τσέπη. Σιχτίρ. Η Βίσση ήταν χάλια πέρυσι. Απορώ πώς δε βγήκαμε τελευταίοι.

Tf είπε...

Πρώτα πρώτα (για να σε χτυπήσω εκεί που πονάς) όλοι (εδώ μέσα) έχουν ξενερώσει με τη κυρά Αννούλα (μιλώντας φυσικά για τη περσινή συμφορά-συμφόρηση... πάλι καλά δε τη χάσαμε πάνω στη σκηνή) :p

Να σε βοηθήσω, φυσικά, λέγοντας στο γείτονα Αλέκο ότι η Φινλανδία μετά τους Lordi την είδε πολύ ροκ-μέταλ. Έβαλαν, λοιπόν, τη ροκ ντίβα τους Hanna, η οποία αφού έχει παρατηρήσει ότι ζούμε σ'ενα matrix (όπως κι ο φίλος Αλέκος) αποφάσισε να ντυθεί κι έτσι, επανεκδικώντας μια, πιο light από τη περσινή, πρωτιά. Όπως έλεγε κι η Hanna, "Leave me alone" Finland!

ΥΓ: Απίστευτο γέλιο σήμερα, ο Μουτσινάς να κάνει Ουκρανία (με αστέρι στο κεφάλι), Σερβία (χεράκι στη τσέπη, σκέτος μάγκας) και τη τρελή καραφλή της Γαλλίας, που έτρεχε γύρω γύρω με τα ροζ και το ψεύτικο γατί στον ώμο! (αντί για γατί, το γουνάκι της Σακάκου) :p

Sardonian είπε...

nantia καλώς ήρθες:-) από ντύσιμο δεν ξεύρω..από γδύσιμο άμανε θέλετε το αναλύομεν:-))

aniaris τσαπερδόνα μας δύο πράγματα πρέπει να προσέχει μία γυνή. Που βάζει τα λεφτά της και που βγάζει τα ..γκχμμ..τι είπα τώρα; να με συγχωράς τσαπερδόνα μου , ο κυρ Σπύρος ο Ζορός με κούρντισε!

tf μουτσινάς ρουλζζζζ λολ..και δεν πα να λέτε για τη Βίσση..εγώ γουστάρω τρελά:-ρ

2Σx2 είπε...

Τώρα θα πω αλήθειες Σάρντο:
Αν ο Cartman απο το South Park πήγαινε στην Eurovision θα ήταν ίδιος με τη Marija Serifocvic (tf ευχαριστώ, με έβγαλες από τον κόπο). Επίσης όταν εμφανίστηκε στην σκηνή περπατούσε με τα πόδια πιο ανοιχτά και από νταλικιέρη - μύθο στα Βαλκάνια! Και σε μερικά χρόνια που θα κάνει καράφλα θα είναι σαν καπουτσίνος μοναχός. Και το τραγούδι που είπε ήταν κοινό και το έχουμε ξανακούσει!
Η Ευριδίκη ήταν σαν κουκουβάγια on coke αλλά αδίκως αποκλειστηκε.
Έπρεπε να κερδίσει η Βουλγαρία ή έστω η Ουκρανία που το πλησίασε!
Τι άλλο;
ΑΑΑΑΑ! Η τουρκία έδωσε 12αρι στην Αρμενία και η Κροατία στη Σερβία.
Η Βίσση να φύγει!

Σπύρος Σεραφείμ είπε...

η Βουλγαρία μου άρεσε. Τελεία
Ο Ζορρό

.liketobite είπε...

Αν δεν κάνω λάθος η Ελλάδα με τη Βουλγαρία ανταλλάξανε 12άρια. Μήπως αυτό σημαίνει κάτι; Επισφράγιση της συμφωνίας Μπουργάς-Αλεξανδρούπολη;

λέω εγώ τώρα...

καλημέρα

Sardonian είπε...

2σχ2 RESPECT 2U2 (το τελευταίο κάνω πως δεν το διάβασα κι άμανε φύγει γίνεται παρακαλώ να έρθει σε μένα;)

Ζορρό να τέτοια γράφεις και περδικλώνεις την κηδεμόνα..γυναίκες παιδί μου..αλλά εγώ σου τα΄χω μαζεμένα..μα καλά..αρκας και μετά ρομάντζο?!!! μέρσι μέρσι μέρσι μιιιιιιιιιιι

Κύριε liketobite μας, εγώ πάλι κάνω πως δεν κατάλαβα..σφυρίζω αδιάφορα έναν βουλγαρικό σκοπό:-)

Oύρσουλα είπε...

μια γουρουνόφατσα που θα την είχαμε σουτάρει από κάθε δημόσιο χώρο

Αυτό μου άρεσε πάρα πολύ !!

Σε ποιο σύμπαν σουτάρουμε από τους δημόσιους χώρους όσους δεν πληρούν τις προϋποθέσεις για τα Καλλιστεία βρε παιδιά ;; Να φανταστώ ότι αν το ίδιο τραγούδι το έλεγε ένα από τα κορίτσια της Ρωσσίας δεν θα είχαμε πρόβλημα ;;;

Για πρώτη φορά στην ιστορία της Euroβυζιον βγήκε πρώτο ένα κομμάτι που δεν ήταν πανηγύρι και που αν το άκουγα στο ράδιο δεν θα το έκλεινα !!!

Προσωπικά προτιμώ την γουρουνόφατσα που για να βγάλει μία κορώνα δεν έπεσε στα γόνατα (γιατί πρέπει να το κάνουμε και λίγο φαντασμαγορικό Αννούλα)!!

Όσο για το δικό μας το καμάρι πρέπει να κάνουμε τον σταυρό μας που δεν αποκλειστήκαμε δια παντός από το πανηγυράκι αυτό...αν και δεν νομιζω ότι θα ήταν κακό !!!

Sardonian είπε...

Miss ούρσουλα δεν φημιζόμαστε στην ελλάδα για την καλλιτεχνική επιβίωση των..άσχημων. Ύστερα γιατί να είμαστε υποκριτές; Μία από τις μεγαλύτερες ανοησίες που ειπώθηκε ποτέ είναι πως δεν μετρά η πρώτη εντύπωση..
Τα κορίτσια της ρωσίας μου φάνηκαν εντελώς συνηθισμένα..οι ελληνίδες είναι πολύ θρασύτερες έως και χυδαιότερες ενίοτε και αισθησιακές ακόμα και στις 8 το πρωι πηγαίνοντας στη στάση..
..εγώ πάλι εξαιτίας τέτοιων τραγουδιών δεν ακούω πλέον ραδιόφωνο..όλες οι παλιές ροκ μπαλάντες είναι ολόιδιες με της μαρίας της κακάσχημης
αφήστε που η εν λόγω μανδαμ είχε λέει και ύφος και τουπέ!
..ένα φαντασμαγορικό στη γιουροβίζιον εγώ το θέλω..αλλιώς βλέπω τον διαγωνισμό θεσσαλονίκης..εγώ και άλλοι τρεις
και να κλείσω με το αγαπητό παιδί σαρμπέλ..το οποίο μέχρι και τον διαγωνισμό συμπαθούσα πολύ..διότι τους βάζουν στο τριπάκι του καβαλήματος κι αντί να βγει να πει..ρε παιδιά νέος είμαι ο,τι αρπάξω..κάθεται και λέει "για την ελλάδα..και θα κάνω το σταυρό μου" και ..δεν μπορώ..καθόλου δεν μπορώ

Ανώνυμος είπε...

I Hate Αννουλα...

Viva russia+Skopia+Moldavia

πανεμορφες κοπελες και ομορφα τραγουδια

Ι Hate Αννουλα.......

Sardonian είπε...

32μπιτε πως με τοοοοο'πες;! Πάρε το μεδέν παιδί μου, δεν σε άκουσα...:-ρ

Ανώνυμος είπε...

cool sardo....το πολυ blogging σε φθειρει

I hate Αννουλα

Sardonian είπε...

32μπιτε τι φθείρει; τα αυτιά;-ρ
Hate & hate & hate
eeeee hete mas:-p