Τετάρτη 16 Μαΐου 2007

Σκέψεις ατάκτως εριμμένες

Πέρασα μια βόλτα απ’την μπλογκόσφαιρα καθώς πετούσα από δέντρο σε δέντρο και πήρε το μάτι μου πολλά. Γνωρίζετε άλλωστε πως όλοι οι μεγάλοι αντιγραφείς προέβαλαν ως άλλοθι την προκληθείσα έμπνευση καθότι όπως είπε και η κοκόνα κάποτε «αγαπητέ αποτελέσατε την πηγή της έμπνευσης μου και όχι το αντικείμενο του χλευασμού μου» αλλά σιγά και μην το εννοούμε αυτό...

- Πρέπει να σοβαρευτείς Sardo , μου είπε προχτές

- Ε;!!!! %^&$##@ τον ΟΤΕ μου μέσα! Δυο μέρες την άφησες χωρίς ιντερνετ και τι να σου πω ρε μεγάλε. Φχαριστώ από τα βάθη της καρδιάς μου

Για τις δεκαεφτά επιπλέον ώρες δουλειάς που σκέφτηκε να μου φορτώσει

Για τις νέες πολυσύνθετες λέξεις που σκέφτηκε να ξεστομίσει

Για την καταραμένη Βραδύτητα που με έβαλε να βγάλω απ’το πατάρι γιατί ήθελε λέει να το ξαναδιαβάσει

Για την επικίνδυνη ηρεμία της θλίψης της πως τάχα έχασε την έμπνευση της

Για την σβέλτη επαναφορά της καθότι «Sardo πρέπει να μάθουμε να προσαρμοζόμαστε» οπότε τράβα φέρε τον φορητό να συνδεθούμε ασύρματα στο ΤΕΙ κι άντε μέτρα Sardo τα access point (ένα δύο τρία τέσσερα) και να μη δουλεύει κανένα γιατί πολλοί πληρώνονται αλλά ποιος δουλεύει

Για τις πέντε έξτρα ώρες που αφιέρωσε στις φιλενάδες της κι άντε να δω πως θα ηρεμήσει τώρα μετά τις εμετικές αναλύσεις περί αντρών, εσωρούχων (και να τα’βγαζαν ποιος το λέει) και εκείιιιι εσύ Sardo προσοχή! Μη τυχόν και θυμηθεί τίποτε άλλο..

Κι αφού με λυπήθηκε ο Θεός ΟΤΕ που εγώ με τα ίδια μου τα χέρια θα σταυρώσω και θα φορτώσω με τσιμεντένιο σταυρό που πάνω θα γράφει WEB

Να να να και τα ποστ τα άνευ ελέους καθότι όταν ο μπλόγκερ γράφει η νοημοσύνη τρέχει σπινιάροντας απ’άκρη σ’άκρη του διαδρόμου του μυαλού και βζζζζζζζζζζζζζζζζζζζν νασου σφίνα και τα νοήματα και οι ιδέες οι μεγάλες (οχουυυυ) κι άντε πάρε φόρα και τρέχα sardo να προλάβεις την εξέλιξη….

http://afmarx.wordpress.com/2007/04/28/greece-for-whales/

«. Στη Διεθνή Επιτροπή Φαλαινοθηρίας (IWC) μια θέση περιμένει τον εκπρόσωπο της Ελλάδας»

Άμανε δεν έχει φαΐ, τον Έλληνα να τον ξεχάσουν..αφήστε που σε λίγο θα κλείσει κι η Βουλή..ποιος θα τρέξει μωρέ στην επιτροπή;

«Στην περσινή συνάντηση της επιτροπής τα αποτελέσματα της ψηφοφορίας ήταν οριακά (33 υπέρ της φαλαινοθηρίας, 32 κατά). Οπότε καταλαβαίνουμε όλοι, πόσο σημαντική είναι η ψήφος της Ελλάδας»

Άντε πάλι τα ίδια. Βρε σεις..βρε σεις…η Ελλάδα το ξέρει αυτό το τελευταίο; Αφήστε που υπάρχει και η περίπτωση να το πιστέψει και να το ενσωματώσει στο σύνολο του interface μαλακίας που την δέρνει.

Αφιερωμένο. Τι κι αν σε πήρα σοβαρά

http://aurelios.blogspot.com/2007/05/blog-post_15.html

τακ τακ..με μια ευκολία που τους βάζουμε τους σταυρούς στις ψήφους..τακ τακ..και με έναν ρυθμό που μας πηδάνε κάθε φορά οι ίδιοι και οι ίδιοι..καμία έμπνευση αγαπητέ..καμία έμπνευση στο sex από την χώρα στο λαό..

Αφιερωμένο. Χαιρετίσματα

http://thelastrealanwnymous.wordpress.com/2007/05/16/%ce%b1%cf%85%cf%84%cf%8c-%ce%b5%ce%af%ce%bd%ce%b1%ce%b9-%cf%84%ce%bf-mail-%ce%bc%ce%bf%cf%85/

Κι έρχονται οι μπλόγκερς τώρα να βάλουν μυαλό σε ποιον; Στον έλληνα !!! και θέλουν λέει να του δώσουν μια ακόμα ευκαιρία στον πολιτισμό, στην αξιοπρέπεια..βρε σεις..βρε σεις..ους το σύμπαν απέπεμψε…συγκεντρωθείιιιιτεεεεεε


http://oneiricon.blogspot.com/2007/05/blog-post_14.html

Ε Λ Λ Α Δ Α

Έγερση Λανθάνουσας Λίμπιντο Αποτυχημένων Δασόβιων Αρουραίων

http://xptiseis.blogspot.com/2007/05/blog-post_16.html

ζήτω ο κραουνάκης

ζήτω το πράσινο τσάι

ζήτω οι χοντροί κοντοί άσχημοι ηλίθιοι γκρινιάριδες σπουδαίοι και μοιραίοι

καλύτερα μιας ώρας γκρινιάρικης ζωής

παρά σαράντα χρόνια πανύβλαξ της σιωπής

(έλα παιδί; πέντε γύρους τρεις σαλάτες του σεφ και μια κόκα ζζζζζίροουυυ γιατί έχω να πάω και γυμναστήριο)

10 σχόλια:

Σπύρος Σεραφείμ είπε...

"καλύτερα μιας ώρας γκρινιάρικης ζωής παρά σαράντα χρόνια πανύβλαξ της σιωπής"

δηλαδή, όποιος είναι γκρινιάρης, δεν είναι σιωπηρός πανύβλακας;

Ανώνυμος είπε...

hello
εκτος θέματος τώρα ...
είναι αλήθεια το μέιλ που πηρα και δημοσιεύω στα σχόλια μου ;
περιμένω απάντηση από "σας" τους ειδικούς .

Sardonian είπε...

Καταρχήν Zoro εσύ βγαίνεις παγανιά μετά τις 1 τα ξημερώματα και πολύ με αναστάτωσες τώρα που σε πέτυχα μπροστά μου μέρα μεσημέρι. Ένα αυτό. Και δεύτερο, όποιος είναι γκρινιάρης έχει μια πιθανότητα, μια ελπίδα βρε παιδί μου να κάνει την υπέρβαση στο θέμα της σιωπηρής πανυβλακείας (ντοϊνγκ!)Και ..και..τρίτον εμένα έτσι με συμφέρει να λέω επειδή γκρινιάζω συχνά, συ τώρα γιατί δηλαδή θες να να μο το χαλάσεις; Ε;

Sardonian είπε...

Ανώνυμε εγώ να σε πω την αλήθεια ειδικός είμαι μόνο στα γδυσίματα, αλλά μιας και το ρωτάς κι είναι και σχετικό το θέμα και δεν θέλω να γκρινιάξω για να μη λεν μερικοί μερικοί (....)εγώ πιστεύω πως είναι μια αρλούμπα και μισή αυτή η ιστορία με το invitation..ένα hoax, μια φήμη ρε παιδί μου και σιγά και μη ..

Tf είπε...

Μόνο να σε δω πάνω στο διάδρομο και μετά δίπλα στις πίτες της κυραΚικής να τσακίζεις ταψιά και να ρουφάς και ζίροου... ε ρε υπερπαραγωγή που έχει να γυριστεί! Ιπτάμενα βαράκια (τύπου στιλέτα) μαζί με (που τα 'χεις κι αδυναμία) ντοκιμαντέρ "Η ταχύτητα των τσιτάχ".

2Σx2 είπε...

Εγώ δεν είμαι σίγουρος αν κατάλαβα τί γράφεις! Σε έχασα.
Πιστεύω ότι μέσα από το χάος του μυαλού σου προκύπτει το μεγαλείο της αλληλουχίας των σκέψεων σου που επιχειρεί να αποτυπωθεί όσο πιστότερα γίνεται σε ένα κομμάτι ηλεκτρονικού χαρτιού.

Sardonian είπε...

tf όταν μας ματαέρθεις ραντεβού στο Σώτο για σουβλάκια , μετά New York για τεκίλες άιντε μπρε και την επομένη στη Νατάσα για τροχάδην. (αυτή θα κάνει τροχάδην, εμείς θα χαζεύουμε:-)

Sardonian είπε...

2σχ2 να σε πω τη μαύρη αλήθεια, ούτε εγώ καταλαβαίνω πολλές φορές τι γράφω κι ας έχω ρε παιδί μου μία κάποια συνοχή σε όσα σκέφτομαι όταν πληκτρολογώ. Το σίγουρο είναι πως αυτό που μο'πες είναι καλό πράμα και σε ευχαριστώ πολύ:-)

A.F.Marx είπε...

Kι όμως κι όμως κι όμως...

magica said:
Η Ελλάδα είναι επίσημα το 75ο μέλος της Επιτροπής Φαλαινοθηρίας. Ευχαριστούμε τα ιστολόγια που συμμετείχαν στην προσπάθεια αυτή.

http://www.iwcoffice.org/commission/members.htm

Sardonian είπε...

a.f.m ΑΜΗΝ!