Σάββατο 19 Μαΐου 2007

SMS που δεν απαντήθηκαν ποτέ

Συχνά οι φίλοι με κατηγορούν πως δεν απαντώ στα μηνύματα τους. Στο κινητό ντε. Και να σας πω την μαύρη αλήθεια βαριέμαι ειδικά όταν το μήνυμα με φέρνει σε κάποια δύσκολη θέση. Δύσκολη θέση θεωρώ την απόφαση μου να απαντώ πάντα λέγοντας την αλήθεια γνωρίζοντας όμως πως η ειλικρίνεια δεν είναι άλλοθι. Γιατί να σε πληγώσω βρε παιδί μου; Διότι άμανε απαντήσω όπως σκέφτομαι εκείνη τη στιγμή θα σε πληγώσω. Οπόταν προτιμώ την σιωπή του Βούδα, ένα αμμμμ που λέει κι ο TF ..κι ό,τι βρέξει ας κατεβάσει.

Να όμως που τώρα στον μπλογκοχώρο μου δίνεται η δυνατότητα να ξεστομίσω τις αλήθειες που θα'θελα πολύ μα τα χίλια φυσοκάλαμα να πω. Όχι για κανέναν άλλο λόγο αλλά γιατί τόση αλήθεια καταπιεσμένη φοβάμαι μήπως με βαρέσει πουθενά και πόσο ν'αντέξω πια ο έρμος σκίουρος;

[Από γυναίκες]
- Σ’αγαπώ
- Γιατί;

- Σε σκέφτομαι
- Εγώ πάλι απλά με θαυμάζω

- Πότε θα σε δω;
- Εξαρτάται το μέσον. Στην τηλεόραση χλωμό το βλέπω. Με mms θα πρέπει να πληρώσω. Με e-mail δεν σε κόβει να το πάρεις. Να έρθω εκεί ούτε να το συζητάς. Να έρθεις εσύ, φοβάμαι μήπως μείνεις. ..

- Σκέφτομαι πως κάναμε έρωτα χτες βράδυ
- Εγώ πάλι ούτε που το θυμάμαι

- Γιατί με ξεχνάς;
- Σου υποσχέθηκα το αντίθετο;

- Μην αναλώνεσαι
- Άλλα μο'λεγες την τρίτη φορά χτες..

- Νιώθω πολύ κοντά σου αυτή τη στιγμή
- Κάνε πιο πέρα τότε, θέλω να απλωθώ

- Θέλεις να βγούμε το βράδυ;
- Αν αλλάξεις το ρήμα

- Είσαι βλάκας
- Σεξ κάναμε κοκόνα μου , δεν λύσαμε διαφορική εξίσωση

[Από την κηδεμόνα]

- Sardo σε ψάχνω
- Άμανε με βρεις σφύρα μου:-ρ

- Sardo
θα σε βρω
- Γμτ την τύχη μου γμ

[Από φίλο]

- Πάμε αύριο θάλασσα;
- Ήρθε αυτή σήμερα εδώ (βρέχει καταρρακτωδώς)

- Ρε συ μιλάμε την «πήρα» μέσα στο γραφείο της
-
Να ήσουν μόνο εσύ..

-
Με πήρε τηλ. Ένας και μου είπε πως την πηδάει εδώ και 2 μήνες
-
Τι έβγαλαν τα στατιστικά;

7 σχόλια:

Tf είπε...

Α! Θα ξεστομίσω κι εγώ! Τσάμπα είναι... ίσως το πληρώσω αργότερα.

[Από γυναίκα]
-Μου λείπει η αγκαλιά σου!
-Πάρε, δες κι άσε με ήσυχο κυρία Παπαναστασίου.

[Από τη κηδεμόνα (σου)]
-...ίσως στο εισαγωγή! Σύμβολα καμάρι μου!
-ΟΧΙ ΔΕΝ έψαξα εκεί!(ειρωνία)
Και το ecdl στη τύχη το πήρα!(ξανά ειρωνία)
Όσο για τη καθηγήτρια... (μάντεψε!)

[Από (βιαστικό) φίλο]
-Εκεί βρέχει, εδώ τι κάνει;
-Εκεί στάνταρ πέρα βρέχει. Εδώ πάλι μετανιώνουμε για τις επιλογές φίλων παρέα με τα IQ τους.

ΥΓ: Πολύ βούδας βρε παιδί μου... Τέτοια συγκέντρωση ούτε ο μάστερ Μιγιάγκι.

diva είπε...

Αν σας πιάσω απ΄το αυτί και τους δυο..

Sardonian είπε...

tf να τα βγάλουμε σε ημερολόγιο:-ρ

Vouts κηδεμόνα λατρεμένη θεά.. ο tf με παρέσυρε!

Σπύρος Σεραφείμ είπε...

ommmmmmmmm
είμαστε της άλλης σχολής, των Ταοϊστώνενε

Tf είπε...

Βουτς. Είμαι αθώος.

Σαρντό. "Ο tf με παρέσυρε". Το 'πε ο "δικαστής". Άτιμο σύστημα.

2Σx2 είπε...

Πραγματικά, τελευταία αδυνατώ να παρακολουθήσω τις συζητήσεις εδω!

Sardo, στείλε sms στο 4550 με τα αρχικα 2Σx2 και κέρδισε δωρεάν ριζική αποτρίχωση. Τώρα που καλοκαιριάζει είναι καιρός να απαλλαγείς από τη γούνα γιατί βλέπω πως σε πειράζει!

(Ε, να μην πω κι εγώ καμιά μλκια;)

Sardonian είπε...

Σπύρο αυτόν τον Ταοϊστόνενε να δεις που εγώ κάπου τον έχω συναντήσει:-ρ

tf σταμάτα να επηρεάζεις την κυρά. Θα σου δαγκώσω το αυτί.

2σχ2 και που να σου πω..πως μόνον εσύ με καταλαβαίνεις..(:-ρ)