Σάββατο 24 Νοεμβρίου 2007

Τα 10 βήματα επιτυχίας ενός μπλογκ


Το σκέφτηκα πολύ

Το είδα από δω

Το είδα από κει

(όχι δεν μιλαμε για Τοπία)

και συνέταξα (πω πωωω πωωωω κυρά μπι πράουντ!)

τα δέκα βήματα της επιτυχίας ενός μπλογκ

Βήμα 1ο : Κατά προτίμηση δηλώνετε πως είστε θηλυκό αλλά αν τέλος πάντων κάτι τέτοιο είναι ανέφικτο – θα καταλάβετε στην πορεία τι εννοώ- δηλώνετε γοητευτικός –άρης με εμπειρίες..(βιβλία από εμπειρίκο και πάνω δηλαδή)..λάγνες εκφράσεις θα εκτιμηθούν ιδιαιτέρως , μας και σας επίσης, και..άμανε σκεφτώ τίποτε άλλο θα το πω

Βήμα 2ο: Μπουκάρετε μέσα στα μπλόγκια , αφήνετε ένα σχόλιο επί του ποστ- άμανε δεν καταλαβαίνετε δεν πειράζει..βγάλτε νόημα από αυτά των υπολοίπων- κι ύστερα αφήστε δεύτερο σχόλιο «καλέ ελάτε κι από μένα..έγραψα για το σωστό σημείο βρασμού της μπάμιας»

Βήμα 3ο: Μαζεύετε όλα τα ζαβά (με την καλή έννοια) της δουλειάς και τα οδηγείτε με τυφλή υποταγή που λέει και η..ακατανόμαστη, στο μπλόγκι σας. Δέκα νοματαίοι επί τρία σχόλια ο καθένας συν οι απαντήσεις σας..νάτο το πενηνταράκι

Βήμα 4ο : Απαντάτε πάντα με ευγένεια. Οι γυναίκες στις γυναίκες με ρομαντισμό , οι γυναίκες στους άντρες με αισθησιασμό , οι άντρες στις γυναίκες με.. «έλα στα γόνατα μου να σου μιλήσω για την εικασία του γκόλντμπαχ», οι άντρες στους άντρες φυσιολογικά

Βήμα 5ο: Απαντάτε στα μειλ λες και βγήκατε από την αίθουσα συνεδριάσεων αλλά τέλος πάντων ένα χειροφίλημα είστε έτοιμοι να το δώκετε. Διότι το γνήσιο το θηλυκό θέλει διά ηλεκτρονικής ζώσης και κάτω της ζώνης προσέγγιση. Ναι καλά..όλοι του ποιήματος είμαστε αλλά άμανε αναφερθεί κανά σόκιν ..δίπλα είναι του μου σου νου..ξαπλώνουμε:-ρ

Βήμα 6ο: Όσοι είστε δημοσιογράφοι εντός τοιχών..όχι φρι λάνσερς (πωωωωωωωωωω) αρπάζετε ό,τι έχει η αρχειοθήκη του οχυρού και το αναρτάτε με ολίγη μπεσαμέλ από δική σας άποψη. Αμέσως αμέσως να το πακετάκι του πλήρους ποστ με φωτό πληροφορίες λινξξξ και τα σχετικά

Βήμα 7ο: Όσοι κακόμοιροι σαν και μένα δεν είστε των εντύπων..παρακολουθείτε τους τζέρναλιστς (τσσσσς) και τρέχετε ποδοπατώντας ό,τι βρεθεί στο δρόμο σας για να δηλώσετε υποταγή (ρεεε θα μας πει η ακατανόμαστη πως την αντιγράφουμε κιόλα!). «Τι ωραία φωτό κύριε Μίκο μας! Τέτοια εικόνα πασιέντζας δεν έχω ματαδεί!!»:-ρ

Βήμα 8ο: Μόλις αντιληφθείτε πως πέφτει η τηλεθέαση, σκάτε ένα ποστ δακρύβρεχτο «δεν είμαι καλά..σας αγαπώ». Μιλιοοοούνια τα γουαααιιι??? Νάτο πάλι το λίμιτ απ!

Βήμα 9ο: Ο σωστός ο μπλόγκερ έχει μετριασμό και κόβει αβέρτα όσους δεν του λένε πόσο υπέροχος καταπληκτικός οπίνιον λίντερ είναι! Ε; πως;- )

Βήμα 10ο: Κάνετε ό,τι γουστάρετε κι αν είστε τυχεροί σας βρίσκουν

Άμανε αυγατέψει η λίστα θα κάνω απντέιτ

Μπι γουελ

54 σχόλια:

σορολόπ είπε...

..εμένα πάλι μόνο για επιτυχία του μπλογκ δεν μου κάνει αυτή η λίστα.. περισσότερο μου φέρνει σε 10 βήματα για να αυξήσετε τις κατακτήσεις σας.. :))))

..αλλά πάλι ποια είμαι εγώ για να ομιλώ περί επιτυχημένων μπλογκ?!?! εγώ ένα "συνοικιακό μαγαζάκι" :P έχω και ας είναι καλά οι γειτόνοι που το κρατάνε ανοιχτό :)

Ανώνυμος είπε...

Ρε τρελάρα... καλά μας τα λες! Λοιπόν, έχουμε και λέμε. Βαθμολόγησέ με. Είμαι γυναίκα. Μα είμαι! Κι έχεις κι εσύ τα δίκια σου. Από τη ζώνη και κάτω. Επιβάλλεται. Άμα γουστάρεις πέρνα κι από την blogosfaira μου να μου αφήσεις μήνυμα. lol
Αλήθεια, προς τι αυτή η μόδα να γράφουμε ελληνιστί τα αγγλικά;

Κώστας είπε...

χμμ για να δω τι σχόλια κάναν οι πιο πάνω....

"Ρε τρελάρα... καλά μας τα λες!"

Είσαι πολύ κακός :)

iLiAs είπε...

χμ..και στο κάτω-κάτω, γιατί να έχει επιτυχία το blog μας?
..νομίζω οι περισσότεροι, για το "ψώνιο" μας το κάνουμε...

Να είσαι καλά.

ΠΡΕΖΑ TV είπε...

Εχω κανει τα παντα,αλλα εδω και 3 χρονια που γραφω καθημερινα στο Blog μου,ουτε σε περιοδικο με εχουν γραψει,ουτε βιβλιο εχω εκδοσει,ουτε συνεντευξη μου εχει παρει o skai...
Γιατι;;;;

Sardonian είπε...

σορολόπ κουκλί μου
τι με λες τώρα δηλαδή; Πως δεν είναι τα μπλόγκια ΜΟΝΟ για ερωτοδουλειές;;!!!
άει καλό μ' κορίτσι, μη με τα λες έτσι ξαφνικά
θα πάθω τίποτα ο έρμος πρόεδρος και μόλις επέστρεψα
(το μαγαζάκι σου πολύ μ'αρέσει πάντως..άσε που είσαι και Τοπίο οπόταν μια έξτρα εκτίμηση την έχω)

Sardonian είπε...

demon θηλυκό
για απρόσεξε πως αποκαλείς τον πρόεδρο..άκου εκεί "τρελάρα" (τσούπραμ' τίποτα δεν έχεις δει ακόμα)
να περάσω καλόμ κι από την μπλογκόσφαιρα κι από πάνω σου κι από κάτω σου αλλά..βάλε κι εσύ βρε τσαπερδόνα μου ένα σεξυ λινκ να μπορώ να σε βρω
τι;
έτσι στα τυφλα;
μετά με ρωτούν γιατί είμαι άπιστος
ε ρε Τοπίο μου αφού σβήνεις τα φώτα
πού ξέρω εγώ τι αγγίζω;-ΡρΡρ
[δεν ξες οτι στα εντυπα απαγορεύονται τα α-γλικά;ε είμαστε συντακτες ή δεν είμαστε..εγώ πάντως το κάνω γιατί έτσι γουστάρω)

Sardonian είπε...

κώστας
δεν είμαι κακός
σεξυ εξυπνος και γοητευτικος ειμαι
αλλα να μείνει μεταξύ μας παρακαλώ
γιατί έχουν μαζευτεί πολλά Τοπία στην ουρά και δεν ξέρω πως να τα προλάβω:-ΡρΡ

Sardonian είπε...

ilias
σιγά και μην το κάνουμε όλοι για το ψώνιο μας!
άει καλόμ' συγκεντρώσου
δεν βλέπεις τα καλάμια παρκαρισμένα γυρω τριγυρω σαν ποδήλατα;

Sardonian είπε...

πρεζα tv
απορώ κι εγώ
ρε συ μήπως και κάναν λάθος διεύθυνση κι αντί να'ρθουν σε μας τους επυτηχημένους πήγαν στους αποβλακωμένους;
σκάι θες ε;
αλτερ δεν σου κάνει;
κι ούτε σε περιοδικό σε γράψαν;
κι εμένα που με έχουν γραμμένο..τι; να χαρώ;
άσε
δυσκολη καιροί για φιλοδοξίες

Sardonian είπε...

Καλώς ήρθατε όλοι

Ανώνυμος είπε...

sardo
θέλω και ακούσω κια τα δέκα βήματα προς την επιτυχία ...γενικώς, το μπλόγκ τουλαχιστον σαν επιχείρηση αποκλείεται να αποτύχει γιατί δεν έχει ...ανελαστικά έξοδα.(Ενοίκια , ΦΠΑ,κοινοχρηστα ...)
:)

σορολόπ είπε...

...κυρ-Πρόεδρε, έφαγα τα νιάτα μου να ψάχνω τι είναι το Τοπίο :)))) δεν μπορώ να πω... πολύ ποιητικό.. [αν κατάλαβα και τίποτις δηλαδή]

Sardonian είπε...

Πραγματικά Ανώνυμε????
πούσαι ρε κλίκα;;!!!
το λεπόν
κατόπιν απαίτησης του οικονομικού συμβούλου της κλίκας, υπόσχομαι το επόμενο ποστάκιον να ομιλεί (ε ρε γλέντια) για τα δέκα βήματα της επιτυχίας
(θα αφηνιάσω λέμε!)

Sardonian είπε...

σορολόπ φάτσα
Τοπίο πουλίμ' είναι το θηλυκό
και μια χαρά τα καταλαβαίνεις όλα εσύ
έλα τώρα..που πα να κρυφτείς
σε τα μας;
σε τα μααααας;))

bidibis είπε...

Εγώ δε δήλωσα γυναίκα αλλά ότι είμαι αρχηγός έθνους, το οποίο βεβαίως επανίδρυσα εγώ. Είχα γράψει μάλιστα και ιδρυτική διακήρυξη

Πως το βλέπεις, είναι καλή ιδέα ή να λέω σαν τη Diva ότι είμαι θεός;

Αθανασία είπε...

αη μπαου μπιφορ γιορ γουιζντομ!

mickey είπε...

Καλημέρα, πρόεδρα!

Θεωρώ τα σημεία 6,7,8 και 9 κρίσιμης σημασίας (critical points που λένε). Έχω και γνωστά παραδείγματα, αλλά τι να λέμε τώρα - όποιος έχει μάτια, βλέπει ;)

Sardonian είπε...

βιδιβι
ξέρεις τι μ'αρέσει ;
που είμαστε όλοι μετριόφρωνες εδώ
εγώ πρόεδρος
εσύ ιδρυτής κράτους
η diVa ..θεός
(θεά ρε βιδιβί να'μαστε ειλικρινείς!)
:-ρ
άντε κι εις ανώτερα

Sardonian είπε...

αθανασία
μπαου καλόμ' μπάου
όλο και κάτι καλό θα βγει
:-ρρ

Sardonian είπε...

Πόνδικα
εσένα δεν ξέρω αν θα σε ξαναμιλήσω
είχες την..μπιτς στα χέρια σου κι αντί να την πνίξεις, την τάισες
τι περίμενες ρε ράτσα να συμβεί;
να σκάσει από την πολύ σοκολάτα;
πωω χαμένη ευκαιρία σο λέω

Ανώνυμος είπε...

Καλα μανα μ' ο, τι πεις. αλλα ξεχασες και κατιτις. δηλαδη αυτο που κανεις εσυ. απαντας με ξεχωριστο κομμεντ στονκαθενα, ε πως να μην αυγατεψουν τα σχολια; ;)
και τωρα που το ειπες, ενα και μοναδικο μεηλ σου χω στειλει ρε προεδρε, και ουτε χειροφιλημα ουτε τιποτα.
τωρα τι θες να σου πω ε;
αυτα
:)
:)
:)

Ανώνυμος είπε...

Κι άμανε θέλεις να γίνεις και τοπ, σκαρώνεις και μια εταιρία και γίνεται της κλίκας το κάγκελο, μπαίνεις και πρόεδρος και τάβλα τα Τοπία σαν τα αμπελοφάσουλα. Γειά σου βρε Σάρντο. Επιτέλους ένα κείμενο αντάξιο της φήμης σου.

alekos είπε...

Πολύ το παιδεύεις, κόλα μια γυμνή φωτογραφία της Αντζελίνα και την έχεις εγγυημένη την επιτυχία.
Βλέπεις τα ένστικτα κυριαχούν

Sardonian είπε...

lifewhispers
τσαπερδονομαριδούλα μου
αυτό..

(συνεχίζεται παρακάτω)

Sardonian είπε...

..με τις απαντήσεις στα σχόλια
με σκοπό..

(παρακάτω λέμε)

Sardonian είπε...

..να αυγατίζουν
πολύ με πείραξε..

(ακόμα πιο κάτω)

Sardonian είπε...

..σε το λέω να το ξες
αλλά και το άλλο..

(πιο χαμηλά Τοπίο μου)

Sardonian είπε...

..πως δεν σέδωκα χειροφίλημα για το μειλ
μη με το λες έτσι
θλίβομαι
γιατί το ξες πως δεν απαντώ σε μέιλια
και που σ'αγαπώ πρέπει να το καταλαβαίνεις
άντε τώρα
χάιδεψε με τον πρόεδρο να ξεθαρρέψω

Sardonian είπε...

doratsirka κυρά μας
άμανε φοράς μάσκα ό,τι θες κάνεις
αλλά να το ξες πως την φοράς
όχι τάχα μου δήθεν μάσκα
και τελικά αποκριάτικα να ξεβρακωνόμαστε
ομιλώ σωστά ή τσου;

Sardonian είπε...

alekos
πώς και δεν το σκέφτηκα αυτό ρε παιδί μου;))))

Σπύρος Σεραφείμ είπε...

έλα στα γόνατα μου να σου μιλήσω για την εικασία του γκόλντμπαχ?

χααχχαχαχαχααχα

αλίμονο σε αυτούς που θέλουν δόξα και τιμή και έχουν μόνο ένα μπλογκ για να γίνουν διάσημοι, ντίβα μου, λες και η διασημότητα είναι αυτοσκοπός...

Σπύρος Σεραφείμ είπε...

το ντίβα που έγραψα, καταλαβαίνεις πώς το εννοώ, φαντάζομαι. Ντίβα είναι, βέβαια, μόνο μία, η κυρά, αλλά κι εσύ κοτζαμάνε πρόεδρας, είσαι μια ντίβα!

takis είπε...

Eδώ και χρόνια ξέρω οτι το βασικό μου μειονέκτημα είναι οτι δεν είμαι γυναίκα...
Δεν ξέρω αν η επιστήμη μπορεί να κάνει κάτι για αυτό (κάτι έχω ακούσει τελευταία..)

Βρε μήπως εκτός απο σεξ πρέπει να βάλουμε και λίγο αίμα ? ..εχω δεί και "φόνους" στα μπλόγκια (κάποιοι πετυχημένοι κιόλας)

ΥΓ Α, ρε πρόεδρε άργησες αλλά ΗΡΘΕΣ.

Sardonian είπε...

Σπύρο
click-@
άει καλόμ'
άμανε σε χαλάει το ραντιο
να το κόψεις
(η κυρά λέει συγκεντρώσου..δεν σηκώνει τέτοια αστεία)

Sardonian είπε...

takis
δε στορι γκοουζ
"Τοπίο μπλόγκερ δολοφονήθηκε από κουκούτσι του Προέδρου των ιπτάμενων σκίουρων"
τι να μας πουν και τα γιαπωνέζινα καρτούν;
(άσε ρε κλίκα που είναι μειονέκτημα που δεν είσαι γυναίκα..έχεις δει κάτι παραζαλισμένες των τριών σελίδων ποστ που κυκλοφορούν ανάμεσα μας; άσε ρε..αγοράκι και πάλι αγοράκι)
[τακις κλίκα θα θριαμβεύσομεν και αυτη τη χρονια..ετοιμάσου)

Shades είπε...

Τώρα ρε πρόεδρε με έβαλες σε βαθιές σκέψεις.. κάποια από αυτά που γράφεις δεν τα έχω κάνει ακόμα.
Πάω πάω τα λέμεεεε......

takis είπε...

Εχω δει, και απο τη πολύ ζαλάδα εχουν μπερδέψει τις βούρτσες με τις λούτσες...
παρόλα αυτά το καράβι το σέρνουν..
μαγικό δεν είναι?

Sardonian είπε...

shades click-@
άει καλομ'
οργανώσου
έρχονται και τα βήματα επιτυχίας γενικώς
:-ρρ

Sardonian είπε...

takis αδέρφι
σε το λέω και να μείνει μεταξύ μας
τα γκαβά τους τα δυο σέρνουν
:-ρ
απλά εξυπηρετούν..πάγιες βιολογικές ανάγκες
δηλαδή ρε Τοπίο άμανε σε "γλύφω" πα να πει είσαι γλυφυτζουράκι;
όχι ρε συ κλίκα
πα να πει έχει πέσει το ζάχαρο και θέλω κατι να με το ανεβάσει
άντε
να βάζουμε τα πράγματα στη θέση τους

Ανώνυμος είπε...

καλημερα προεδρε.




ενταξει.




σε συγχωρω.



σου χω αδυναμια μεγαλη, γι αυτο.

kat. είπε...

δεν ξέρω..
υπερβολικά τα βλέπω όλα αυτά! θα βαριόμουν πολύ να μπω στην διαδικασία να κάνω όλα αυτά μόνο και μόνο για μια επιτυχία!
η επιτυχία δεν κρατάει για πάντα.. εξατμίζεται! οπότε τι νόημα έχει να τρέξεις για να την αποκτήσεις;
καλύτερα να την απολαύσεις όταν αυτή θα σου παρουσιαστεί τελείως ξαφνικά!!
τέλος πάντων! ίσως να έχω και άδικο! πολύ πιθανόν..

καλή επιτυχία σε όσους ακολουθήσουν τις συμβουλές σου!

Sardonian είπε...

lifewhispers
τζουτζουκολουκουμακι μου
χεχ
μόνο χειροφίλημα βρε;
βρε..εσένα;)))))

Sardonian είπε...

οπα ρε δημοσιογραφα μας kat που θα μας πεις και υπερβολικούς
όπα και γύραμε από την πολύ την κουλτούρα την ανεπιτηδευτη
οπα

εσυ μηνακολουθας συμβουλες
φωναξε τους συναδερφους να καθαρισουν:-ρρ

mouxlas21 είπε...

kai fisika se kathe sxolio apantame me ksexoristo sxolio ...kai polla fenonte ta sxolia kai oti prosexomen kai ti pelatia xoxoxo (na se piraksoume kai ligo bre pou elipses toso kairo).

kat. είπε...

ορίστε;
ποιους να φωνάξω;..
η κουλτούρα τι σχέση έχει;


χαλάρωσε λίγο και μην το παίρνεις προσωπικά όταν κάποιος δεν συμφωνεί μαζί σου!

Sardonian είπε...

mouxlas21
babe
(heh)
δικιο έχεις
ψέμματα να πω;))

Sardonian είπε...

ρε συ kat. τσαπερδόνα μου
στο σχολείο ήσουν το σπασικλάκι;
ήρθες και μας χάλασες όλο το κέφι
άει καλόμ'
μάθε να ξεχωρίζεις τις παιδικές χαρές απ'τη βουλή
δεν πάμε στο πάρτυ με τους κλόουν φορώντας κοστούμι για να πούμε πως το βρακί μας δεν είναι τρύπιο
άντε συγκεντρώσου
που μου διαφωνεις κιολας
λες και προτειναμε λυση για το ασφαλιστικο

tzonakos είπε...

Aσε Σκίουρε και το μόνο που πέτυχα ηταν κάλεσμα για δίπλα στον Βας-Βας και το απέρριψα λέμε διοτι δε λέει κοντζαμάν βλόγκερ ποιητής λογοτέχνης, καλλιτέχνης να ξεπέσει ε ;
Να προσθέσεις στην λίστα σου της επιτυχίας :
- Εισαι κοριτσάκι κι ανεβάζεις ενα ποστ καθε εβδομάδα, οχι παραπάνω, του στυλ " τον ειδα στο όνειρό μου και σκιάχτηκα, ίδιος ηταν με τον τάδε και τωρα τρέμω "
Απαντάς στον καθε εναν ξεχωριστά με 2-3 λέξεις, τονίζοντας οτι εισαι αδικημένη, τρομοκρατημένη κλπ.
Μεσα σε 3-4 μερες, να τα 104 σχόλια, σούπερ !
Ειναι το λεγόμενο τσατο-μπλόγκιν δια πέφτουλες και και ανασφαλή κοριτσάκια.

Ε ;
Πάω τωρα να ρίξω κανα συνχλονιστικό πόστ γιατι πρέπει η επισκφσιμότης να αγγίκσει τα ουράνια.
Καλημερα.

Lady Anti-Blog είπε...

Πάρε μια μούντζα (χ 10) για να θυμηθείς να "στολίσεις"

virginia Diakaki είπε...

tora oti kai na grapso ...oxi loipon min peraseis apo to blog...alloste einmai ginaika alla teras asximias kai ta post mou einai ilithia.
to diko sou apo tin alli mou arese oso kai an se xalaei

Sardonian είπε...

tzonakos
αδέρφι!
Μεις ρε κλίκα βάνουμε κάτω σαρανταοκτώ βαςβάδες!
Τι με λες τωρα;!
Συνχλονιστικό;;
αααααααααααααχαχχαχαχαχαχχαχαχαχα
Τοπίιιιο Συνχλόνισε με!!!
ΕΓΡΑΨΕΣ ΜΕΓΑΛΕ!!!


Lady
α πάαινε ρε
(κάτσε να σε α-στολίσω να δεις τον αγιοβασίλη στρατηγό)

x
τσαπερδόνα
καλώς με βρήκατε
εδώ άσχημες δεν μπαίνουν
άσε που σε είδα εγώ εσένα από την κλειδαρότρυπα
λουκούμι είσαι
άντε
χειροφίλημα για αρχη
μη σου ορμήσω κατευθείαν
σματς

Marina είπε...

Είδα το νουμέρι το 52 και είπα να μη σου γράψω..έδεσε η μαγιονέζα για σήμερις..το λιμιτ απ, απ-απ σου πήγε..

Θα σου σχολιάσω σοβαρά όταν το λιμιτ-απ σου γίνει λιμιτ -ντάουουουννν!.

Sardonian είπε...

Mandam marina
δεν αντιλαμβάνομαι τι με λέτε
και φοράτε και μπλούζα
μα..άναψα το τζάκι
δεν σκάτε;-ρρΡρρΡρ
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ
σχολιάστε όποτε σας κάνει κέφι