Τρίτη 20 Νοεμβρίου 2007

Check out Who I am

Με την επιστροφή μου στην μπλογκόσφαιρα πολλοί νέοι επισκέπτες σκόνταψαν στην αυλή μου και νιώθω πως πρέπει να δώσω τα..διαπιστευτήρια μου
Να συστηθώ βρε παιδιά
Να ξέρουν οι άνθρωποι με τι είδους τρωκτικό πάνε να μπλέξουν
[Να συμμαζευτεί λίγο κι αυτή νέα Λαίδη που εδώ μου κάθεται στο λαιμό κι ούτε που θέλω να φανταστώ πως είναι Τοπίο κι αυτή]

Μικρές υπενθυμίσεις λοιπόν περί του Ιπτάμενου Σκίουρου Sardonian Προέδρου της Click-@ Film Production (Bloggywood κατοχυρωμένος- σιγά- τίτλος)
με μερικές επιπλέον πληροφορίες για την πιστοποίηση ύπαρξης του μεγαλοφυούς - και όμορφου και όμορφου - αυτού περίεργου τρωκτικού.

Μπι χάπι και Τοπίο..κάτσε (μου ) να δούμε την αυτοβιογραφία μου..
--------------------------------------------------------------------------------------------



Καταστατικό της Click- @ Film (Bloggywood)


Κονιάκ με τόνικ και ιερά ανολοκλήρωτα


Κάτω e-κλέφτες


Έχω πρόβλημα επαγγελματικού προσανατλισμού


Σαμπάνια με φράουλες


Κολλητάρι των σοφών


Συνέντευξη


Όταν τα σχόλια γίνονται ποστ

-----------------------------------------------------------------------------

Σκίουρος ή βερβερίτσα είναι το κοινό όνομα της οικογένειας Σκιουρίδες.

Ωστόσο, στις Σκιουρίδες περιλαμβάνονται επίσης οι ιπτάμενοι σκίουροι, και σκίουροι εδάφους όπως οι κυνόμυες και οι μαρμότες.

Οι σκίουροι μπορούν να εκπαιδευτούν να τρώνε από το χέρι του ανθρώπου.

Ακόμη, δυσκολεύονται να ξεχωρίσουν τα δάχτυλα από το φαγητό και τα δαγκώματα είναι οδυνηρά.

[Τοπίο μου σε πόοοονεσα;]

Οι σκίουροι κατόρθωσαν να “ρίξουν” το υπερσύγχρονο χρηματιστήριο NASDAQ δύο φορές και να προκαλέσουν προβλήματα στο Πανεπιστήμιο της Αλαμπάμα. Επίσης ακονίζουν τα δόντια τους σε κλαδιά δέντρων,

Οι αλμπίνοι σκίουροι θεωρούνται από κάποιους σημάδι καλής τύχης.

Πηγή

Επιστήμονες έχουν ανακαλύψει το απολίθωμα ενός θηλαστικού που σήμερα δεν υπάρχει, στο μέγεθος μικρού σκίουρου, το οποίο ζούσε στην Κίνα πριν από τουλάχιστον 125 εκατομμύρια χρόνια και «πετούσε» ανάμεσα στα δέντρα. Πρόκειται για το αρχαιότερο απολίθωμα θηλαστικού που είχε την ικανότητα να «πετάει» και οι επιστήμονες ισχυρίζονται πως αυτό δείχνει πως τα θηλαστικά «πειραματίστηκαν» με την εναέρια ζωή περίπου την ίδια εποχή που τα πουλιά πρωτοπέταξαν στον ουρανό - αν όχι νωρίτερα. Από την ανάλυση ενός απολιθώματος οι ερευνητές κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι αυτό το θηλαστικό, που γλιστρούσε στον αέρα από δέντρο σε δέντρο, δεν σχετίζεται με τον σύγχρονο ιπτάμενο σκίουρο και δεν έμοιαζε με κανένα άλλο ζώο του Μεσοζωικού Αιώνα, κατά τον οποίο οι δεινόσαυροι συνυπήρχαν με μικρά θηλαστικά. Ανακοίνωσαν μάλιστα ότι το είδος αυτό των σκίουρων ανήκει σε μια εντελώς διαφορετική κατηγορία θηλαστικών.

Πηγη

Πολλοί επιστήμονες υποστηρίζουν ότι οι Dromaeosaurus, ομάδα δεινόσαυρων που συγγενεύoυν με τα σημερινά πουλιά, ήταν εδαφόβια πλάσματα που σταδιακά ανέπτυξαν σχεδόν όλα τα ανατομικά χαρακτηριστικά που χρειάζονταν για να φτερουγίσουν – και τελικά ίσως κατάφεραν να απογειωθούν. Οι Κινέζοι όμως που μελέτησαν τον M. gui, με επικεφαλής τους Xu Xing και Zhou Zhonghe από το Ινστιτούτο Παλαιοανθρωπολογίας και Παλαιοντολογίας Σπονδυλωτών, δεν πιστεύουν ότι αυτό το πλάσμα έτρεχε ή φτερούγιζε αρκετά καλά ώστε να πετάξει, διότι θα σκόνταφτε στα φτερά των κάτω άκρων του. Όπως ισχυρίζονται οι επιστήμονες, το πλούσιο φτέρωμα ίσως αποτελούσε έναν πτητικό μηχανισμό σαν αλεξίπτωτο, παρόμοιο με εκείνους που διαθέτουν οι ιπτάμενοι σκίουροι και άλλοι δενδρόβιοι ανεμοπόροι.

Πηγή

Πολλά είδη, των ώριμων δασών, τα οποία βρίσκονται σε κίνδυνο, όπως ο λευκονώτης (Picoides leucotos) και ο Ευρωπαϊκός ιπτάμενος σκίουρος (Pteromys volans) αφθονούν στο Koli.

Πηγή


Σας μερσώ και σας φιλώ εκατέρωθεν


11 σχόλια:

Σπύρος Σεραφείμ είπε...

πρόεδρε, όταν ένας ιπτάμενος σκίουρος φύγει από το Koli, πώς λέγεται;

Ανώνυμος είπε...

Αυτό κι αν λέγεται σύνδεση με τα προηγούμενα. Προς τι η σούμα Πρόεδρε; Κάνουμε επίδειξη, μήπως -λέω - μήπως, σε κανένα (δυο και τρία και τέσσερα κλπ) Τοπία;

takis είπε...

Ελα μωρέ που χρειάζεσαι διαπιστευτήρια εσύ....
ή μήπως η Δώρα έχει δίκιο?..

Το γεγονός πάντως οτι τα δίνεις δείχνει κάποια αίσθηση ανασφάλειας ή μήπως καταλαβαίνω λάθος?

ΥΓ Πάντως να ξέρεις οι μαρμότες είναι απο τα αγαπημένα μου...
..ειδικά στα Πυρηναία τις βλέπεις συχνά..(μια ζωή Πυρηναία βλέπεις εγώ! χα,χα...)
Γμτ τον Σοπεχάουερ μου μέσα..

Sardonian είπε...

Σπύρο click-@
..τι εννοάς ρε όμορφε;
..
δεν πάει ο νους μου τόσο μακριά..

Sardonian είπε...

doratsirka κυρά παινεμένη
όχι κυρά επίδειξη
το λέω..είναι που μπήκαν νέοι επισκέπτες στο τσαρδί κι είπα να συστηθώ
(ήθελα να ξέρει εκείνη η στρίντζω η λαίδη ποιος θα την πλακώσει)
σε ασπάζομαι κυρά
να τον σκέφτεσαι τον άμοιρο σκίουρο

Sardonian είπε...

takis click-@
ανασφάλεια εγώ ρε κλίκα;
τι λες;
περίσσεψε από σας να'ρθει σε μένα;
εκείνος ο σοπενάουερ κλίκα είπε και κάτι άλλο καλό
..επειδή όλη την ώρα έλεγε "μαλακία η ζωή..πηδήξτε όλοι από το τρένο..ένας του 'βαλε φρένο και του'πε..κάτσε ρε όμορφε..σύ γιατί δεν πηδάς; κι εκείνος κλίκα τι απάντησε λες; - ότανε σου ζητάνε να τους δείξεις τον δρόμο..τον δείχνεις..δεν πας μαζί τους!"
[βρε μανία με τα πυρηναία..κλίκα με ανησυχείς:-ρρ

Aντώνης είπε...

Εγώ αυτά τα επιστημονικά τα ακούω βερεσέ, εγώ αυτό που ξέρω είναι ότι τα σκιουράκια και δη το εν μπλόγκω είναι αξιαγάπητο!

bidibis είπε...

Κύριε σαρδόνιαν χαίρομαι πολύ για τη γνωριμία.

Εύχομαι όμως να μην είστε sou**onian, φίλος της Divas και σε καμία περίπτωση μέλος της συμμορίας των σκιούρων (sic), η οποία κατά πληροφορίες ποδηγετείται από τη Ντίβα, βεβαίως βεβαίως.

Sardonian είπε...

aντώνης
click-@
heh
με κάνεις και αντρέπομαι
heh
heh

Sardonian είπε...

bidibis
την Κυρά μου την diVa την έχω κορώνα στο κεφάλι μου(άλλο που μου κάθεται στο σβέρκο καμιά φορά)
Την άλλη όμως..τη Λαίδη της σφουγγαρίστρας ..αυτή αδερφέ μου..εδώ μου κάθεται..στο λαιμό (σιγα μην την εβαζα αλλου)
κι επειδή οι αντιπάθειες φτιάχνουν φιλίες
σε καλωσορίζω στο Τάγμα Αποπομπής της bitch
[Δε βαράω εγώ μπιντιμπις..είμαι ντελικατος σκιουρος]

Ανώνυμος είπε...

Ασχετο: Ο παππους μου ελεγε τις γατες του Βιρβιριτσες, και ετσι λεω και γω τη δικια μου. Αλλα οταν ρωτησα μου ειπανε οτι οι βιρβιριτσα ειναι η αγριογατα του δασους.. κι ουχι σκιουρος.

Τωρα με κανεις κι αναρωτιεμαι... χμμμμ